Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her?

Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen?

Lenke til kommentar
Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her?

Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen?

Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. :)

Venter fremdeles på min pakke :p

Lenke til kommentar

Er det behov for et slikt bekyttende lag? Har sett flere tester der det skal mye til før det blir riper.

Tror jeg skal gå for et futteral som enkelt kan tas av for bruk, ikke er for tykt og beskytter hele touchen. (ala beskyttelsen som følger med ipod video) Forslag?

Lenke til kommentar

Er det behov for et slikt bekyttende lag? Har sett flere tester der det skal mye til før det blir riper.

Tror jeg skal gå for et futteral som enkelt kan tas av for bruk, ikke er for tykt og beskytter hele touchen. (ala beskyttelsen som følger med ipod video) Forslag?

Nja, men det blir sånne stygge fettmerker osv.. Hvert fall på baksiden :p

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg endre de originale ikonene på Touchen, må jeg da inn i filsystemet og skifte ut bildefiler til de ikonene?

Irriterende når noen av ikonene er original hvis man har et spesielt

"theme".

Lurer også på hvor jeg får tak i ny "volumstilleknapp", ser at denne

går an å endre i customize, men jeg finner ikke noen slike å laste ned i installer.

Petter

Lenke til kommentar
Har noen tenkt på den nye 32Gb iPhonen?

Touch'en? ;)

Min mening er at den er alt for dyr, kommer til å koste godt over 3'000kroner

Vurderer sterkt den som neste telefon. Den vil være god å bruke og vil ta seg godt ut ved siden av iPod Classic 160Gb :)

Og selvfølegelig min klassiske inngravering:

"This iPod belongs to SpecialForce"

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...