Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har folk begynt å ignorere meg eller? Lenke til kommentar
Andy21 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 iPhon er altfor dyr. den er ikke noe særlig fin heller. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hehe, de er nesten prikk like. iPhone er bare bittelitt tykkere. @KoffeinKanin: Jeg synes 1.1.2 er best jailbreaka, det er fortsatt mye dritt med 1.1.3. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har noen tenkt på den nye 32Gb? Bestillt! Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får man mail, vær, aksjer og notat funksjonene som man egentlig må betale for når man jailbreaker touchen? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) ja Endret 6. februar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du får dem ikke automatisk. Hvis det er 1.1.2 eller 1.1.1 du snakker om så må du legge til applerepo.com i sources. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dog kan ikke maps med jailbreak "finne ut hvor du er" Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fungerer maps når man er offline? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dog kan ikke maps med jailbreak "finne ut hvor du er" med 1.1.3 jailbreak kan en det. Men den funskjonen virker ikke i Norge for øyblikket Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her? Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg lurer på, vil det komme en funksjon til Maps som gjør at du kan lagre kartdeler, eller GPS veileder, slik at det funker uten internett? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her? Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen? Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her? Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen? Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. Venter fremdeles på min pakke Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her? Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen? Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. Venter fremdeles på min pakke Er det behov for et slikt bekyttende lag? Har sett flere tester der det skal mye til før det blir riper. Tror jeg skal gå for et futteral som enkelt kan tas av for bruk, ikke er for tykt og beskytter hele touchen. (ala beskyttelsen som følger med ipod video) Forslag? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser at det ikke følger med noen beskyttelsesfutterale til Touch. Hva anbefaler folket her? Jeg vil ikke ha noe som er for tykt, synes futteralet som fulgte med ipod video var bra. Men med touch vil det kanskje være lurt med noe gjennomsiktig slik at man kan "touche" gjennom beskyttelsen? Jeg kjøpte sånne beskyttere til touch-skjermen, og det fungerer kjempebra. Ser knapt at den er på. Venter fremdeles på min pakke Er det behov for et slikt bekyttende lag? Har sett flere tester der det skal mye til før det blir riper. Tror jeg skal gå for et futteral som enkelt kan tas av for bruk, ikke er for tykt og beskytter hele touchen. (ala beskyttelsen som følger med ipod video) Forslag? Nja, men det blir sånne stygge fettmerker osv.. Hvert fall på baksiden Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan kan jeg endre de originale ikonene på Touchen, må jeg da inn i filsystemet og skifte ut bildefiler til de ikonene? Irriterende når noen av ikonene er original hvis man har et spesielt "theme". Lurer også på hvor jeg får tak i ny "volumstilleknapp", ser at denne går an å endre i customize, men jeg finner ikke noen slike å laste ned i installer. Petter Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da har jeg bestilt meg 8gb versonen fra komplett Gleder meg sykt.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har noen tenkt på den nye 32Gb iPhonen? Touch'en? Min mening er at den er alt for dyr, kommer til å koste godt over 3'000kroner Vurderer sterkt den som neste telefon. Den vil være god å bruke og vil ta seg godt ut ved siden av iPod Classic 160Gb Og selvfølegelig min klassiske inngravering: "This iPod belongs to SpecialForce" Endret 6. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå