PanzerLoco Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 JAAAAAA!!! :D Klarte det! Fulgte guiden på denne sida --> http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=593 Eg lot itunes være open heile tida, kanskje det kan ha noke med det å gjere? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå er det noe alvorlig gærnt her! iPoden vil ikke dukke opp i iTunes, istedet for så dukker den opp som et KAMERA i Min Datamaskin, men jeg kan ikke gå gjennom filene dog. Og, ja, den lader når den er koblet til. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde samme problem når jeg fikk min iPod Touch til jul. Du må ha NYESTE iTunes, ellers kommer det opp som et kamera i min datamaskin med tom disk. Oppdater iTunes så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hadde samme problem når jeg fikk min iPod Touch til jul. Du må ha NYESTE iTunes, ellers kommer det opp som et kamera i min datamaskin med tom disk. Oppdater iTunes så skal det gå bra. Hva er den nyeste da? Jeg har 7.6. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vet ikke sikkert hva som er nyeste, vet bare at jeg hadde samme problem og når jeg oppdaterte iTunes funket det! Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noken som har peiling på korleis eg får google maps, været, stocks osv inn på min jailbreaka ipod? (kjører 1.1.2) Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 legg http://applerepo.com til i sources i installer. Video av det her: http://www.youtube.com/watch?v=K2-Zi-6HpFI Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 7.6 er den siste så problemet er nok et annet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://touchnorge.890m.com/forum/ slik vil TouchNorge's forum se ut, skal skaffe norske språkfiler og muligens endre theme bilder hvor det står noe på engelsk Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://touchnorge.890m.com/forum/ slik vil TouchNorge's forum se ut, skal skaffe norske språkfiler og muligens endre theme bilder hvor det står noe på engelsk Ser bra ut det Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 oki, fikk det til Håper berre det kjem den oppdaterte versjonen av G-Maps snart, var greit å ha den "Hvor er eg nå" funksjonen, sjølv om den ikkje virka i norge enda Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ok. Jeg har et problem med Installer.app og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Med en gang jeg åpner Installer.app legges det ned igjen. Film som viser. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ok. Jeg har et problem med Installer.app og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Med en gang jeg åpner Installer.app legges det ned igjen. Film som viser. Chmod-problem tror jeg.. chmod med ssh Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ok. Jeg har et problem med Installer.app og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Med en gang jeg åpner Installer.app legges det ned igjen. Film som viser. Chmod-problem tror jeg.. chmod med ssh Så hva skal jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan det være et chmod problem?... forklar meg det... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan det være et chmod problem?... forklar meg det... Fordi programmer "starter" å lukker seg med en gang. Last ned installer.app zip-fila. Overfør med WinSCP når du overfører får du opp en melding, gå på advanced eller noe, velg 755. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så hvorfor skulle ikke hans installer.app være standard som alle andres? Btw, CuteFTP pro er bedre enn winscp. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så hvorfor skulle ikke hans installer.app være standard som alle andres?Btw, CuteFTP pro er bedre enn winscp. Btw, så er CuteFTP dritt. Håper ikke du bruker det til ftp eller noe lignende. Der er det bare et program som gjelder; FlashFXP. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan kan det være et chmod problem?... forklar meg det... Fordi programmer "starter" å lukker seg med en gang. Last ned installer.app zip-fila. Overfør med WinSCP når du overfører får du opp en melding, gå på advanced eller noe, velg 755. Det hjalp, helt til jeg fikk samme feil jeg hadde før denne feilen. Hver gang jeg skal installere noe og den kommer til parten "Installing package" så avslutter den programmet. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan kan det være et chmod problem?... forklar meg det... Fordi programmer "starter" å lukker seg med en gang. Last ned installer.app zip-fila. Overfør med WinSCP når du overfører får du opp en melding, gå på advanced eller noe, velg 755. Det hjalp, helt til jeg fikk samme feil jeg hadde før denne feilen. Hver gang jeg skal installere noe og den kommer til parten "Installing package" så avslutter den programmet. hm.. rare greier.. kanskje det kunne hjulpet å chmodde hele /Applications/. Om ikke det funker hadde jeg gått for en restore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå