Irrelevant Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) noen som har fått tak i en tutch i dag 9593807[/snapback] Jepp! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Beklager bildekvalitet, ubrukelig mobilkamera. (men den ble kjøpt på finn.no og stammer fra USA) 9600893[/snapback] Stemmer det at du ikke får riper om du drar nøklene hardt over skjermen? Endret 30. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor noen som har fått tak i en tutch i dag 9593807[/snapback] Jepp! Beklager bildekvalitet, ubrukelig mobilkamera. (men den ble kjøpt på finn.no og stammer fra USA) 9600893[/snapback] Stemmer det at du ikke får riper om du drar nøklene hardt over skjermen? 9602433[/snapback] får du noengang riper av å dra en nøkkel over glass? for det er vel glass om jeg ikke tar feil....? moro å miste i gulvet Endret 30. september 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den fungerer akkurat så fett som forventet - alt glir perfekt uten ventetid og fungerer "akkurat som det skal". Og tilt-funksjonaliteten er fantastisk - hvis jeg snur den på siden går jeg f.eks automagisk inn i Coverflow. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan er det hvis du feks er ute å går og har den i lommen og ønsker å skifte sang/ justere volum? Litt mere kronglete enn med tidligere iPoder? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan er det hvis du feks er ute å går og har den i lommen og ønsker å skifte sang/ justere volum? Litt mere kronglete enn med tidligere iPoder? 9604504[/snapback] Jepp, man må jo ta den opp, låse opp skjermen for så å gjøre det man ønsker. I natt sleit jeg faktisk litt med å endre volumet på et tidspunkt, men det skal sies at dette skjedde etter en lang kveld med rikelige mengder pils Lenke til kommentar
pipa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lurte på om Anapod Explorer funker til iPod Touch, eller om det finnes noe tilsvarende programm. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Lurte på om Anapod Explorer funker til iPod Touch, eller om det finnes noe tilsvarende programm. 9605134[/snapback] For nå finnes det ingen programmer andre enn iTunes som fungerer med iPod touch eller iPhone. Dette vil sikkert forandre seg i framtiden. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Viktig info til dere som har bestilt fra Apple Store: http://www.tnt.com/country/no_no/services/..._til_apple.html Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sist når jeg bestillte fra Apple Store (en Elgato EyeTV for 2 måneder siden) ringte sjåføren. Det gjorde dem også når faren min bestillte en MacBook (ca. 1 år siden) Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Sist når jeg bestillte fra Apple Store (en Elgato EyeTV for 2 måneder siden) ringte sjåføren. Det gjorde dem også når faren min bestillte en MacBook (ca. 1 år siden) 9607892[/snapback] Ringte han for å sjekke om du var hjemme? Synes det er naudent at de ikke kan levere på postkontoret om man ikke er hjemme. Endret 30. september 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Viktig info til dere som har bestilt fra Apple Store: http://www.tnt.com/country/no_no/services/..._til_apple.html 9607828[/snapback] Det der er så utrolig uaktuelt. «Det kan hende du får pakke i løpet av uka, så du må holde deg hjemme.» «Ifølge Apples retningslinjer» reagerer jeg også på. Har Apple instruert dem om å ikke levere dem eller hva er liksom saken? Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Åssen er lydkvaliteten? jeg er svært opptatt av lydkvalitet når det gjelder mp3 spillere. noen som bruker touchen med koss porta pro? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Shipped to BERGEN, NO 29 Sep 2007 Noen som vet hvor lang tid det tar å sende en Apple-pakke (iPod touch) fra Kina sikkert? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Åssen er lydkvaliteten? 9610430[/snapback] Elendig som alle andre iPoder, og de fleste mp3-spillere. Tror dog ikke du vil merke store forskjellen med Porta Pro. Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hvis jeg bestiller en 8gb Touch fra Apple.no idag, når tror dere jeg får den? Jeg har vært rundt i halve Oslo og Asker idag og ikke funnet en eneste Touch.. EDIT: Samma det... Bestilte den, jeg.. Er lei av å løpe rundt i butikker å spørre.. Endret 1. oktober 2007 av Larsao3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som kan bekrefte om vi i Norge får skjermer uten feil? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som kan bekrefte om vi i Norge får skjermer uten feil? 9614211[/snapback] Jeg bestillte 2 timer og 27 minutter etter den ble lansert, og fikk en uke-38 iPod Touck idag (med god skjerm). Så hvis du ikke bestillte første dagen er det høyst sansynlig at du får en bra skjerm Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som kan bekrefte om vi i Norge får skjermer uten feil? 9614211[/snapback] Jeg bestillte 2 timer og 27 minutter etter den ble lansert, og fikk en uke-38 iPod Touck idag (med god skjerm). Så hvis du ikke bestillte første dagen er det høyst sansynlig at du får en bra skjerm 9614482[/snapback] Må gratulere deg med ipod touch . Kan plz legge ut noen bilder av herligheten, og skrive en liten test eller noe Lenke til kommentar
softy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fikk min også i dag. Må bare si at jeg er 100% fornøyd med produktet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå