Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

når jeg skal laste inn noen nye filmer på itouchen så forsvinner de andre filmene fra itouchen, hvorfor?

hater itunes, gjør det så jævla vanskeligt!

Har du valgt at iTunes skal synkronisere automatisk og at filmene som forsvinner ikke lenger ligger i iTunes? Det er en den enkleste løsningen på problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..valgte 720x406 oppløsning, så det vil si at det nesten ikke er noe forskjell fra originalen..

Xilisoft DVD Ripper Premium 5,0 heter det vell? ;) er vell ingenting som heter Premium?

300x***

Hæ? :p

Beklager, det heter selvfølgelig Platinum og ikke Premium.

Min feil :)

Lenke til kommentar
..valgte 720x406 oppløsning, så det vil si at det nesten ikke er noe forskjell fra originalen..

Xilisoft DVD Ripper Premium 5,0 heter det vell? ;) er vell ingenting som heter Premium?

300x***

Hæ? :p

Beklager, det heter selvfølgelig Platinum og ikke Premium.

Min feil :)

Min feil også.

Kopierings feil :blush:

Lenke til kommentar
iPoden dukker ikke opp i iTunes! :ohmy:

Men den dukker opp på Min Datamaskin? :ermm: Som et kamera dog.

Har 1.1.3, unbreaked.

Unbreaked?

Vanilla 1.1.3 da :)

No jailbreak :wee:

Avslutt alt av itunes prosesser i systemet og koble ut ipoden.

Prøv å koble til ipoden pånytt ;)

Viss ingenting skjer, prøv en annen usb-port (kaaaanskje?)

Endret av xxmongobarn
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å ha to musikk-bibeliotek på iTunes?

Skal lage ett nytt bibeliotek, men dette skal være mye mer ryddig, og jeg skal skrive inn artist, sang og album på alle sangene, i tilleg til å hente album bilde til dem.

Dette kan ta litt tid og jeg vil derfor ha det gamle bibelioteket til jeg blir ferdig med det nye.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Vil ikke blande det nye med det gamle hvis dere skjønner :p

Lenke til kommentar

Eg fekk min ipod i forgårs og oppdaterte like så godt til 1.1.3, og kjøpte den fristande software pakken i samme slengen.

Kan eg no jailbreake den og på en eller anna finurlig måte fremdeles ha dei programmene eg fekk i den pakken?

Endret av PanzerLoco
Lenke til kommentar

Nei :p

Du kan nedgradere fra 1.1.3 til 1.1.1 så til 1.1.2 og bli der en stund på jailbreaket. (nesten ingen apps fra installer virker med 1.1.3 ennå)

Mail , været , aksjer ,notater og Kart kan lastes ned med jailbreaket Touch. (Gratis, og til 1.1.1 , 1.1.2 og 1.1.3)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...