Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hmm. Er det noen grunn til å kjøpe denne fremfor denne? Er det noen her som har erfaring med DealExtreme?

 

CAT0: Har du mottatt varene?

Du linker til det samme produktet to ganger.

 

Jepp, jeg har fått det og de fungerer som de skal. Som sagt et godt kjøp :)

 

Ja, ironisk med to identiske linker :p

Jeg bestilte de to produktene fra DealExtreme i går, pluss en firewire connector.

Hører at firewire skal fungere bedre og raskere enn USB, er dette tilfelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan si meg hvorfor ImToo Movie/Video Converter / ImToo iPod Video Converter og Xilisoft Video Converter / Xilisoft iPod Video Converter ser helt identiske ut?

 

Det samme gjelder ImToo DVD Ripper / ImToo DVD to iPod Converter og Xilisoft DVD Ripper / Xilisoft DVD to iPod Converter.

 

Hva i allverden er forskjellen?

Hvem av disse er best? :p

 

Har benyttet en trial av ImToo DVD to iPod Converter og Xilisoft Video Converter nå.

Og må si meg nok så fornøyd med sistnevnte.

 

Men er nå voldsomt usikker på om jeg skal skaffe Xilisoft Video Converter, Xilisoft iPod Video Converter (dette er vell en ribbet versjon av Xilisoft Video Convert som bare støtter iPod formater?) eller ImToo Movie/Video Converter, ImToo iPod Converter (som da sikkert er en ribbet versjon av Imtoo Movie/Video Converter)

 

 

Når det gjelder ImToo DVD to iPod Converter, så skulle jeg gjerne skaffet meg enten den eller Xilisoft sin her også.

Men hva er egentlig forskjellen på ImToo og Xilisoft? Er det jeg lurer på :p

Og kanskje det er likså greit å skaffe seg DVD ripper, da det ser ut til å være det samme programmet, bare med støtte for flere formater?

 

Problemet jeg hadde med ImToo DVD to iPod Converter, var at jeg endte opp med ikke bare en, men flere MPEG4 filer. Min Star Wats Epdisode III film endte opp i 8 forskjellige filer, hvor ingen av de hadde bilde.

Er det noen som kunne lastet ned en trial av dette programmet og se om de får det til?

Og kanskje prøve å forklare hva i allverden jeg gjør feil :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
ImToo DVD Ripper Platinum v5.0

 

ImToo DVD ti iPod Converter v4.0

 

Xilisoft DVD Ripper Platinum v5.0

 

Xilisoft DVD to iPod Converter

 

 

-------------------------------------------------------------

 

Ironisk nok, så har ikke bare Xilisoft og ImToo nøyaktig samme navn på de forskjellige produktene.

Men tilsynelatende samme versjon også :roll:

 

Er ikke programmene like også da? Bare to forskjellige skins? :p

Lenke til kommentar
ImToo DVD Ripper Platinum v5.0

 

ImToo DVD ti iPod Converter v4.0

 

Xilisoft DVD Ripper Platinum v5.0

 

Xilisoft DVD to iPod Converter

 

 

-------------------------------------------------------------

 

Ironisk nok, så har ikke bare Xilisoft og ImToo nøyaktig samme navn på de forskjellige produktene.

Men tilsynelatende samme versjon også :roll:

 

Er ikke programmene like også da? Bare to forskjellige skins? :p

 

Nettopp det jeg tror :p

Lenke til kommentar
Du linker til det samme produktet to ganger.

 

Jepp, jeg har fått det og de fungerer som de skal. Som sagt et godt kjøp :)

Haha. :p

 

Riktig link til den andre er: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.578

 

Fordelen med å kjøpe fra Apple er vel at du får Norsk stikkontakt. Og ikke britisk slik som på DealExtreme. Så slipper du overgang.

 

EDIT: Nevermind. Ser at den norske følger med (på et av de andre bildene). Da ser jeg ingen forskjell :) Gå for den billigste :) Selv kjøpte jeg Apple sin pga. jeg ville ha fra samme plass som jeg kjøpte Mac'en og iPoden min (eplehuset) :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg prøvde nettopp Xilisoft DVD Ripper v5.0, og siden det var en veldig begrenset trial, fikk jeg bare konvertert med de laveste innstillingene.

 

Men dette fungerte faktisk, det var mulig å spille av Star Wars filmen etterpå, og hele konverteringa tok bare knappe 5min og filmen var bare fattige 50mb stor. Dog var kvaliteten temmelig dårlig, både lyd og bilde.

 

 

EDIT:

 

Stryk det siste :p

Med trial fikk jeg bare konvertert i maks 5min, så filmen varte i bare 5min.

Derfor ting gikk så fort :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Å, så kjedelig. Jeg skulle oppgradere fra jailbreaket/jailbroken 1.1.1 til 1.1.3, men midt i prosessen, etter å ha lastet ned 162MB med dårlig speed (treige servere :/), så låste iPoden seg fordi den hadde lite batteri.

Men nå er jeg tilbake med strøm fra stikkontakt og den laster ned i latterlige lave 300Kb/s.

 

Litt kjedelig, men ja.

Flere her som har prøvd å oppgradere med iJailbreak.com?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde nettopp Xilisoft DVD Ripper v5.0, og siden det var en veldig begrenset trial, fikk jeg bare konvertert med de laveste innstillingene.

 

Men dette fungerte faktisk, det var mulig å spille av Star Wars filmen etterpå, og hele konverteringa tok bare knappe 5min og filmen var bare fattige 50mb stor. Dog var kvaliteten temmelig dårlig, både lyd og bilde.

 

 

EDIT:

 

Stryk det siste :p

Med trial fikk jeg bare konvertert i maks 5min, så filmen varte i bare 5min.

Derfor ting gikk så fort :p

Så 5 minutter av star wars filmen tok 50 mb? Isåfall går jeg ikke over til Xilisoft :p

Lenke til kommentar
Jeg prøvde nettopp Xilisoft DVD Ripper v5.0, og siden det var en veldig begrenset trial, fikk jeg bare konvertert med de laveste innstillingene.

 

Men dette fungerte faktisk, det var mulig å spille av Star Wars filmen etterpå, og hele konverteringa tok bare knappe 5min og filmen var bare fattige 50mb stor. Dog var kvaliteten temmelig dårlig, både lyd og bilde.

 

 

EDIT:

 

Stryk det siste :p

Med trial fikk jeg bare konvertert i maks 5min, så filmen varte i bare 5min.

Derfor ting gikk så fort :p

Så 5 minutter av star wars filmen tok 50 mb? Isåfall går jeg ikke over til Xilisoft :p

 

Forsøker med Xilisoft DVD Ripp Premium v4.0 nå, med gode innstillinger :)

Kan fortelle hva størrelsen blir når den er ferdig :)

Lenke til kommentar
Å, så kjedelig. Jeg skulle oppgradere fra jailbreaket/jailbroken 1.1.1 til 1.1.3, men midt i prosessen, etter å ha lastet ned 162MB med dårlig speed (treige servere :/), så låste iPoden seg fordi den hadde lite batteri.

Men nå er jeg tilbake med strøm fra stikkontakt og den laster ned i latterlige lave 300Kb/s.

 

Litt kjedelig, men ja.

Flere her som har prøvd å oppgradere med iJailbreak.com?

300kb/s er jo ikke mye dårlig det.

uansett din egen skyld som overser at jailbreaken må skje fra en jailbroken 1.1.2

Lenke til kommentar
Å, så kjedelig. Jeg skulle oppgradere fra jailbreaket/jailbroken 1.1.1 til 1.1.3, men midt i prosessen, etter å ha lastet ned 162MB med dårlig speed (treige servere :/), så låste iPoden seg fordi den hadde lite batteri.

Men nå er jeg tilbake med strøm fra stikkontakt og den laster ned i latterlige lave 300Kb/s.

 

Litt kjedelig, men ja.

Flere her som har prøvd å oppgradere med iJailbreak.com?

300kb/s er jo ikke mye dårlig det.

uansett din egen skyld som overser at jailbreaken må skje fra en jailbroken 1.1.2

Din egen skyld at du ikke kan lese.

 

You must start on a jailbroken installation of 1.1.1 or 1.1.2
Lenke til kommentar
Jeg prøvde nettopp Xilisoft DVD Ripper v5.0, og siden det var en veldig begrenset trial, fikk jeg bare konvertert med de laveste innstillingene.

 

Men dette fungerte faktisk, det var mulig å spille av Star Wars filmen etterpå, og hele konverteringa tok bare knappe 5min og filmen var bare fattige 50mb stor. Dog var kvaliteten temmelig dårlig, både lyd og bilde.

 

 

EDIT:

 

Stryk det siste :p

Med trial fikk jeg bare konvertert i maks 5min, så filmen varte i bare 5min.

Derfor ting gikk så fort :p

Så 5 minutter av star wars filmen tok 50 mb? Isåfall går jeg ikke over til Xilisoft :p

 

Forsøker med Xilisoft DVD Ripp Premium v4.0 nå, med gode innstillinger :)

Kan fortelle hva størrelsen blir når den er ferdig :)

 

 

Til nå ligger den an til å bli totalt 585mb, som jeg ikke syntes er så ille :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...