Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan tilbakestille jeg min Touch? Har jailbreakeet den, men vil gjøre det på nytt fordi det er så mye tull på den nå.

Du bare trykker på gjenopprett i iTunes, da legger den automatisk inn 1.1.3. Men vis du skal jailbreake den må du downgrade fra 1.1.3 til 1.1.1 også legge inn på samme måte som du har gjort før.

Lenke til kommentar
Hvordan tilbakestille jeg min Touch? Har jailbreakeet den, men vil gjøre det på nytt fordi det er så mye tull på den nå.

Du bare trykker på gjenopprett i iTunes, da legger den automatisk inn 1.1.3. Men vis du skal jailbreake den må du downgrade fra 1.1.3 til 1.1.1 også legge inn på samme måte som du har gjort før.

Du må ikke gjenopprette til v.1.1.3, kan gjenopprette direkte til 1.1.1 ved å holde inne shift og så velge 1.1.1 programvare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
kommet 1.1.3 JB som ikke krever 1.1.2 JB?

har bare en "orginal" 1.1.3 nå

 

 

Er ikke noe problem det da.. :p

 

1.1.3 > 1.1.1 JB > 1.1.2 JB > 1.1.3 JB

 

gidder ikke, venter til det blir en lett fix på 1.1.3 uten mye styr

Lenke til kommentar

Mye styr... tok meg en time..

Jaja..

Minner stadig på at neste måned (muligens) lanserer jeg TouchNorge.net , håper dere vil hjelpe meg til sukksess :D

Fordelene dere vil ha av det:

- Muligheter til å vinne premier i senere tid når siden er populær og jeg får skaffet en fin sponsor :]

- Være med på å skape et hyggelig og ikke minst lærerikt samfunn

 

så om du syns dette er en god idê , si ifra her så jeg kan lage liste over hvor mange som synes er en god ide.

(så jeg ikke kjøper webhotell hvis alt går til waste of flopper)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Mye styr... tok meg en time..

Jaja..

Minner stadig på at neste måned (muligens) lanserer jeg TouchNorge.net , håper dere vil hjelpe meg til sukksess :D

Fordelene dere vil ha av det:

- Muligheter til å vinne premier i senere tid når siden er populær og jeg får skaffet en fin sponsor :]

- Være med på å skape et hyggelig og ikke minst lærerikt samfunn

 

så om du syns dette er en god idê , si ifra her så jeg kan lage liste over hvor mange som synes er en god ide.

(så jeg ikke kjøper webhotell hvis alt går til waste of flopper)

 

Jeg kan godt hjelpe til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...