Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! Da er jeg en lykkelig eier av en Itouch 16gb som jeg henta idag :D

 

har oppdatert den til 1.1.3 nå, er det noe annet jeg bør gjøre som jeg ikke vet om??

 

 

hvordan er det med jailbreaken til 1.1.3, kan ikke noe basis om jailbreaking men har fulgt med litt, så er ikke helt lost ;P

 

hva er det beste programmet til å konvertere avi filer til mp4 kjøpefritt

 

 

takker for svar på forhånd :D

Lenke til kommentar
Yes! Da er jeg en lykkelig eier av en Itouch 16gb som jeg henta idag :D

 

har oppdatert den til 1.1.3 nå, er det noe annet jeg bør gjøre som jeg ikke vet om??

 

 

hvordan er det med jailbreaken til 1.1.3, kan ikke noe basis om jailbreaking men har fulgt med litt, så er ikke helt lost ;P

 

hva er det beste programmet til å konvertere avi filer til mp4 kjøpefritt

 

 

takker for svar på forhånd :D

 

 

Jeg bruker Xilisoft Video Converter for konvertering av filer, og ImTOO DVD to iPod Converter for DVD.

De dessverre ikke gratis, men koster dog ikke mye :)

 

Alle gratis alternativene jeg har prøvd bruker ALT for lang tid på å konvertere.

Noen jeg prøvde brukte godt over 1time, som er helt uaktuelt.

Lenke til kommentar

Jeg testet ut Xilisoft vs Videora , videora vant.

De tok like lang tid på å konvertere.

Xilisoft gjode filene mye større enn det de egentlig var. (selv om ipod touch har en mye mindre oppløsning)

Videora gjorde filene mindre men samtidig behold kvaliten

 

Jeg testet ut Xilisoft vs Videora , videora vant.

De tok like lang tid på å konvertere.

Xilisoft gjode filene mye større enn det de egentlig var. (selv om ipod touch har en mye mindre oppløsning)

Videora gjorde filene mindre men samtidig behold kvaliten

Lenke til kommentar
Jeg testet ut Xilisoft vs Videora , videora vant.

De tok like lang tid på å konvertere.

Xilisoft gjode filene mye større enn det de egentlig var. (selv om ipod touch har en mye mindre oppløsning)

Videora gjorde filene mindre men samtidig behold kvaliten

 

Jeg testet ut Xilisoft vs Videora , videora vant.

De tok like lang tid på å konvertere.

Xilisoft gjode filene mye større enn det de egentlig var. (selv om ipod touch har en mye mindre oppløsning)

Videora gjorde filene mindre men samtidig behold kvaliten

 

Jeg har stikk motsatt erfaring.

Videora tok en del lengre tid, kan det ha noe med hvilken versjon du testet ut?

Maskinvaren vår spiller vell også kanskje inn :hmm:

 

Syntes det ikke var det samme spekteret av valgmuligheter heller med Videora.

Lenke til kommentar
Hvorfor dobbelposting Thomas? Var det viktig å få frem at Videroa var bedre? Hehe. For deg som akkurat har fått Touch, slitan, og gled deg til å virkelig forstå alle mulighetene. Jeg har skrevet noen guider om iPod Touch (www.bechspace.org/guider) her hvis det skulle være noe av det du lurer på...!

 

ops, sorry dobbelpost.. :p

Hadde litt treg internett forbindelse akuratt da, så loade den aldri så jeg trykk en gang til

Lenke til kommentar
Hvorfor dobbelposting Thomas? Var det viktig å få frem at Videroa var bedre? Hehe. For deg som akkurat har fått Touch, slitan, og gled deg til å virkelig forstå alle mulighetene. Jeg har skrevet noen guider om iPod Touch (www.bechspace.org/guider) her hvis det skulle være noe av det du lurer på...!

 

Fine guider "chberge" :)

 

Jeg er av den oppfatning at dere "anbefaler" å "jailbreake" Touch ? :p

 

Tenkte jeg skulle gi det ett forsøk :)

 

MEN! Før jeg prøver, er det noen som vet om jeg da blir nødt (når det kommer en "valid" jailbreak for v1.1.3) til å betale for disse nye applikasjonene som jeg nettopp betalte 115kroner (eller hva nå enn summen var igjen :p)på nytt?

Jeg regner med at jeg nå har de fritt tilgjengelig, må vell ikke betale for de hver gang jeg måtte "restore" min Touch?

Lenke til kommentar

Takk. Nei, oppfordrer ikke til jailbreak, bare sier at det gir flere muligheter. Det tryggeste er å la vær, men jeg er som sagt veldig fornøyd med min jailbreakete, mange fine muligheter.

 

Det er kommet en JB (jailbreak) for 1.1.3, men slik som jeg har forstått det er den litt ustabil og mange programmer som ikke fungerer (da tenker jeg på prorgrammer man har fått via jailbreak).

 

Holder på å skrive en guide nå for konvertering av film med Videora siden det ser ut som om det blir mest brukt. Regner med jeg får den ut i løpet av dagen... Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt, skriver gjerne en guide!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...