Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man kan ta sikkerhetskopi av iTunes-biblioteket? slik at når jeg reinstallerer iTunes så kan jeg legge til alt på nytt og samtidig slippe å rename og alt det der.. Hadde vært sjekt! ;)

 

Ha de i iTunes biblioteket på PC-en? Og så bare kopiere fra PC-en over til iPoden igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om man kan ta sikkerhetskopi av iTunes-biblioteket? slik at når jeg reinstallerer iTunes så kan jeg legge til alt på nytt og samtidig slippe å rename og alt det der.. Hadde vært sjekt! ;)

 

Ha de i iTunes biblioteket på PC-en? Og så bare kopiere fra PC-en over til iPoden igjen?

Nei, det er ikke iPoden jeg skal reinstallere, men iTunes. Det vil si at jeg skal SLETTE iTunes også installere det på nytt. Men da mister jeg alle filene, spørsmålet er om noen har en løsning som gjør at jeg kan legge in biblioteket på nytt ETTER å ha instalert iTunes på nytt. ;)

Håper dere skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar
Finn mappen som heter iTunes Music eller noe (der all musikken i iTunes er lagret). Kopier den til et annet sted på harddisken, reinnstallerer iTunes og så flytt filene tilbake på plass. Var det det svaret du var ute etter?

Finner ikke mappen :S

noen som vet hvor den er?

Lenke til kommentar
Den ligger i min musikk mappen.

Du mister uansett ikke alle filene ved sletting av itunes, med mindre sangene er lagt inn fra cd via itunes, da går de automatisk i itunes mappa i "min musikk".

Hvis du har sanger f.eks på en annen harddisk i PC-en din, må du bare "drag N drop" hele lista inn i itunes

Ja, jeg vet ;) jeg er ikke redd for å miste sangene, men for å miste alt jeg har gjort med de via iTunes, som å skrive inn hvilket album det er og hente cover, ordne på informasjonen også videre :p

Takk for at du fant mappen :p hehe, ganske logisk at den er i min musikk egentlig. Mens jeg sjekket alle andre steder som i iTunes mappen i programfiler o.l. :p

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med dette?? :cry:

iTunes finner ikke iPoden selv om jeg har reinstallert iTunes :thumbdown:

Jeg plugget den i og holdt sleep og homeknappen nede samtidig slik at den skal gjenopprettes. Da fant iTunes iPoden, og jeg fikk beskjeden:

 

"iTunes har oppdaget en iPod-enhet i gjenopprettingsmodus. Du

Må gjenopprette denne iPod-enheten før den kan brukes sammen med iTunes"

 

Jeg trykte på gjenopprett og trykte derretter på "gjennoprett og oppdater" som var det eneste alternativet annet enn avbryt. Så begynnte iTunes å gjennopprette den, men etterhvert så fikk jeg opp den beskjeden om at iTunes ikke finner iPod enheten igjen:hrm:

"Denne iPod enheten kan ikke brukes fordi Apple Mobile Device-tjenesten ikke er aktiv"

Har prøvd flere ganger og begynner å gi opp...

 

Hva skal jeg gjøre?? Jeg ser ingen flere løsninger :(

Endret av Chizzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...