chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vil det ikke komme tilbake hvis du avinnstallerer SSH og installerer det igjen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ... Da er det bare å vente på customise da Når jeg installerte SSH på min var den på som standard Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når jeg ser alle problemene som er med 1.1.3-jailbreak, så tror jeg at jeg skal beholde min "lovlige" 1.1.3 inntil videre når jeg får den i morgen eller tirsdag. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du kan jo alltid jailbreake til versjon 1.1.2 og ha den slik at alt er klart til å jailbreake 1.1.3. Men har du lovlig 1.1.3 er det kanskje like greit å vente. Det er når du først har jailbreaket at du ikke bare kan fjerne det, mange programmer som man lett blir avhengige av! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nettopp, og jeg får jo nytteprogrammene som f.eks. mail fra produsent, så jeg får sikkert ikke behov for å utvide helt med det første. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nedgraderte til 1.1.1 idag.. 1.1.2 neste. og muligens 1.1.3 senere. (nedgraderte fordi Touchen trodde den var en iphone XD ). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nedgraderte til 1.1.1 idag.. 1.1.2 neste. og muligens 1.1.3 senere.(nedgraderte fordi Touchen trodde den var en iphone XD ). Min også klikka under oppgradering til 1.1.3 og plutselig var en iPhone. Gikk tilbake til 1.1.1 og så jailbreaket jeg og oppgraderte til 1.1.2 igjen. Drøyern til Dev Team Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det var devTeam jbailbreaken jeg brukte da.. -_- Det var den derre måten å åpne opp programmene som gjorde den til iphone like.. (den metoden du bytetr navn på filene) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det var devTeam jbailbreaken jeg brukte da.. -_- Det var den derre måten å åpne opp programmene som gjorde den til iphone like.. (den metoden du bytetr navn på filene) du brukte Dev Team metoden for 1.1.3? Har ikke hørt at denne er kommet ut Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var det ikke snakk om at DevTeam kom til å vente til etter SDK var sluppet? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den er kommet ut ja, sitter på skoln nå så har ikke lenke. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var det ikke snakk om at DevTeam kom til å vente til etter SDK var sluppet? Går helt greit for meg. Den 1.1.3 metoden som er ute nå syns jeg var litt merkelig (jeg prøvde den) og den fucka hele iPoden min så jeg kjørte det tilbake til 1.1.1 og opp til 1.1.2 igjen. Installer osv. fungerte meget ustabilt på den. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Humpf, UPS er ineffektivt. Stod på status at leveransen var "out for delivery", men neida, den scanningen gjorde de i Oslo, og jeg sitter i Bergen. Får den i morgen, men synes Apple kunne ha hatt et alternativ om å oppgradere til raskere levering enn "UPS SAVER". Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Nevermind.... http://www.engadget.com/2008/01/27/dev-tea...-now-available/ EDIT: Blir å prøve denne etter jobb. Var jo lekende lett (og ikke minst det så sikrere ut) Endret 28. januar 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Haha, glede, den kom nå likevel. Er en smule kjipt at installering av iTunes deaktiverer nettverkskortet mitt, men. Er uansett et problem Dell skal få fikse, for den samme feilen kommer når jeg installerer SW til min Nokia-telefon, så det er tydeligvis en driverkonflikt el.l når jeg installerer programmer som skal gi støtte for eksterne enheter. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Husk at hvis dere skal oppgradere til 1.1.3 jailbreaked, bruk mod my ifon sin (ligger i sourcen), tidkrevende. men ser 10 ganger lettere ut. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Husk at hvis dere skal oppgradere til 1.1.3 jailbreaked, bruk mod my ifon sin (ligger i sourcen), tidkrevende. men ser 10 ganger lettere ut. Jailbreak og install av 1.1.3 rett fra installer? Jeg ville kjørt orginal dev-team jailbreak, den er jo superenkel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Si ikke det. den ser muligens enkel ut.. men jeg fikk mange problemer med den, b.la at ipod'en slår seg av p.ga massiv varme midt i prossesen. og at jeg måtte prøve mange ganger + gjenopprette fra sikkerhets kopi en gang. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som vet om man kan ta sikkerhetskopi av iTunes-biblioteket? slik at når jeg reinstallerer iTunes så kan jeg legge til alt på nytt og samtidig slippe å rename og alt det der.. Hadde vært sjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå