Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, den guiden til å få 1.1.3-appsa på touchen ved å forrandre filnavnet på 2 filer fikset faktisk sånn at jeg fikk se iPhysics og de andre ikonene.

 

MEN, det er ikke verdt å gå for 1.1.3 på touchen. Programmene jeg elsker å bruke fungerer ikke på 1.1.3 enda.

 

Jeg går tilbake til 1.1.2

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp min iPod Touch 16GB, så jeg er ikke helt "up-to-date" med alt dette med "jailbreak" osv.

Aner egentlig ikke helt hva det er engang.

 

Jeg har nå en Touch v1.1.3 med de nye applikasjonene.

 

Er det noen måte å få lagt inn andre programmer og applikasjoner på den?

Må den da "hackes" på en eller annet måte for å få det til?

 

Skulle gjerne hatt en slags MSN-klient osv inn på touch'en :)

Lenke til kommentar

da må du først nedgradere til 1.1.1 og jailbreake det, så oppgradere til 1.1.2 og jailbreake det også kan du se på alle linkene på noen sider tilbake om hvordan du jailbreaker 1.1.3 og får de nye applikasjonene.

 

Se på filmene til han karen her http://www.youtube.com/user/ipodtouchmaster han viser deg hvordan du jailbreaker 1.1.1 , 1.1.2 og 1.1.3 + nedgradering og alt annet

 

Eller bare gjøre det chberge sa :p

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
ja, for meg var det ganske smertefritt bortsett fra det at det skjedde noe midt i, men det funker uansett.

 

Edit: Jeg har installert SSH, men kan ikke se ikonet :S .. Angrer litt på at jeg oppgraderte akkurat nå :p

 

Ang. SSH ikonet:

Vent til Customise blir lagd for 1.1.3 så kan du få det til å vise seg. ja velig irriterende.. for SSH tar en del batteri også

 

 

SPØRSMÅL!:

Denne "ingen tjeneste" oppe i hjørnet på 1.1.3 .. hva er det for noe?

Og popupen på starten når du slår den på: det kan ta noen minutter å aktivere.. (w0t?)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...