kloningen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) avinstalleres?... jeg klarte ikke å installere det en gang EDIt: jeg oppfordrer til å slette alle "døde" apps manuelt med ssh. så de slipper å bli liggendes der å ta plass Endret 27. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mye problemer med v.1.1.3 jailbreaket versjon? Noen som har fått det til å fungere smertefritt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det fungerer smertefritt her , nå.. installasjonen var noe annet. Men om du skal prøve tror jeg det er best om du bruker den jeg sendte link til. (på msn, den med mod my ifone sin installer app) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ok. jeg har lagret den linken, men tror jeg venter en dag eller to før jeg oppgraderer. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 venter til det kommer en guide på norsk Så si ifra hvis det kommer en guide på norsk Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ok, den guiden til å få 1.1.3-appsa på touchen ved å forrandre filnavnet på 2 filer fikset faktisk sånn at jeg fikk se iPhysics og de andre ikonene. MEN, det er ikke verdt å gå for 1.1.3 på touchen. Programmene jeg elsker å bruke fungerer ikke på 1.1.3 enda. Jeg går tilbake til 1.1.2 Endret 27. januar 2008 av CAT0 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Funker ipodtouchmaster sin repo for noen her? den vises ikke i installer Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skriver du den inn her så skal jeg sjekke. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) http://madpike05.googlepages.com/repo.xml Edit: Ser ut som bandwith limiten hans har blitt oversteget. Endret 27. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mye lettere å bytte navn på de filene Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ok. Når man gjør det, får man alle de nye iphone appsene? Og webclips, wiggly icons og lyrics når når man dobbelt trykker på en sang som spilles(eller noe sånt)? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg brukte bare den jailbreak.bat fila som var i zipen. den gjorde alt for meg. Fikk en connection error underveis jeg og, men det funka fordet. Edit: Brukte den metoden her: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=30562 Funket denne knirkefritt? Frister veldig å bare laste ned .bat fila slik at jeg slipper all redigeringa via ssh osv. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) ja, for meg var det ganske smertefritt bortsett fra det at det skjedde noe midt i, men det funker uansett. Edit: Jeg har installert SSH, men kan ikke se ikonet :S .. Angrer litt på at jeg oppgraderte akkurat nå Endret 27. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk nettopp min iPod Touch 16GB, så jeg er ikke helt "up-to-date" med alt dette med "jailbreak" osv. Aner egentlig ikke helt hva det er engang. Jeg har nå en Touch v1.1.3 med de nye applikasjonene. Er det noen måte å få lagt inn andre programmer og applikasjoner på den? Må den da "hackes" på en eller annet måte for å få det til? Skulle gjerne hatt en slags MSN-klient osv inn på touch'en Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvis du har alle de nyeste funksjonene fra Apple, gå til www.meebo.com på iPoden og lagre den siden som et ikon, dermed har du en msn løsning! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) da må du først nedgradere til 1.1.1 og jailbreake det, så oppgradere til 1.1.2 og jailbreake det også kan du se på alle linkene på noen sider tilbake om hvordan du jailbreaker 1.1.3 og får de nye applikasjonene. Se på filmene til han karen her http://www.youtube.com/user/ipodtouchmaster han viser deg hvordan du jailbreaker 1.1.1 , 1.1.2 og 1.1.3 + nedgradering og alt annet Eller bare gjøre det chberge sa Endret 27. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvis du er helt ny på iPod, les her : TouchNorge Der har jeg akkurat skrevet kort litt generell informasjon om iPod Touch. Les det så har du litt mer peiling... Men bare å spørre hvis det skulle være noe! Her har jeg skrevet noen guider angående iPod Touch hvis du skulle trenge noe informasjon der: bechspace.org/guider Endret 27. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) ja, for meg var det ganske smertefritt bortsett fra det at det skjedde noe midt i, men det funker uansett. Edit: Jeg har installert SSH, men kan ikke se ikonet :S .. Angrer litt på at jeg oppgraderte akkurat nå Ang. SSH ikonet: Vent til Customise blir lagd for 1.1.3 så kan du få det til å vise seg. ja velig irriterende.. for SSH tar en del batteri også SPØRSMÅL!: Denne "ingen tjeneste" oppe i hjørnet på 1.1.3 .. hva er det for noe? Og popupen på starten når du slår den på: det kan ta noen minutter å aktivere.. (w0t?) Endret 27. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) SSH står ikke på, og jeg finner heller ikke ikonet. Så jeg får ikke brukt den metoden din for å få de nye iphone programmene Tror det er noe iphone greier som har skjedd med din. Endret 27. januar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå