fredrik1302 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jo er det lurest å jailbreake 1.1.3 nå eller burde jeg vente litt med det?? Har mange av dere gjort det?? erfaringer med det osv?? du burde vente til det kommer en Touch 1.1.3 jaibreak. kommer om ca 2 dager.. Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. går ikke.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. Vet ikke hva du mener her, men tror du kan gjøre dette via SSH. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) ... næææt Endret 25. januar 2008 av laffe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) ... næææt lol... har et lite problem her, installer vil ikke oppdatere seg! den stopepr midt i circa og der blir den, uansett! har prøvd restart osv.. EDIT: nei dæven der virka'n igjen Endret 25. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du vil idag få med 1.1.2. Den kan jailbreakes! Hvis du kjøper en i dag, vil du sannsynligvis få en med 1.1.2. De har begynt å levere med 1.1.3. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Apple har nok det ja, men andre butikker som komplett osv selger nok de de har først. spørsmål: på 1.1.3 jailbreaken, får du med apps'a da? uten å betale? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva var det jeg måtte gjøre for å legge in albumbilder? Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. Vet ikke hva du mener her, men tror du kan gjøre dette via SSH. kan forklare problemet. jeg har endel sanger på ipod som ikke er på dataen. lurer derfor på om det er en mulig måte å flytte sanger fra ipod til dataen.. hadde jeg fått ipoden til å vises i windous utforsker, for da kunne jeg ha instalert sharepod og problemet hadde vert løst. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. Vet ikke hva du mener her, men tror du kan gjøre dette via SSH. kan forklare problemet. jeg har endel sanger på ipod som ikke er på dataen. lurer derfor på om det er en mulig måte å flytte sanger fra ipod til dataen.. hadde jeg fått ipoden til å vises i windous utforsker, for da kunne jeg ha instalert sharepod og problemet hadde vert løst. Se i stickyen. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva var det jeg måtte gjøre for å legge in albumbilder? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10411352 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva var det jeg måtte gjøre for å legge in albumbilder? www.bechspace.org/guider Lenke til kommentar
olaman Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Help! Reinstallerte 1.1.2 for rundt to uker siden, jailbreaka, og det gikk bra. Men jeg har enda ikke fått til å koble til via ftp, det er rett IP, passord, og port, hva kan være feilen? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bestilte igår 2 stk 8gb ipod touch fra netshop, kass firmware versjon kan eg rekne med å få? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Apple har nok det ja, men andre butikker som komplett osv selger nok de de har først. Det var Apple Store det var snakk om. @PanzerLoco: Sannsynligvis 1.1.2. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Og den er lett å jailbreake og evt legge til dei fleste applikasjoner som florrerar der ute på nette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 noen som hvet hvordan man får tuchen til å vises i utforsker går ikke.. er det noen som hvet en måte å legge sangene fra ipoden til dataen.. Vet ikke hva du mener her, men tror du kan gjøre dette via SSH. kan forklare problemet. jeg har endel sanger på ipod som ikke er på dataen. lurer derfor på om det er en mulig måte å flytte sanger fra ipod til dataen.. hadde jeg fått ipoden til å vises i windous utforsker, for da kunne jeg ha instalert sharepod og problemet hadde vert løst. du må huske på at iPod Touch er helt anderledes enn de gamle ipodene. så du kan ikke koble den til en pc og se mappe systemet, du kan heller ikke bruke sharepod. som det er nå kan du ikke koble den til en xbox engang og spille av musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå