Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått min iPod Touch 16GB.

 

Det var jo snakk om dette her med Apple sin prisforsikring (garanti eller hva det nå het) eller noe sånt,

som gjorde at alle som hadde skaffet en Touch innenfor 2mnd før lansering eller etter lansering av den nye oppdateringen, skulle få denne gratis.

 

Er det noen måte jeg kan få den gratis på? :hmm:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

eehm...

Til de som leste forrige posten min om bloggen min, siden er ikke aktiv, den ble bannet for å ha brutt en regel

(å lage siden i annet språk enn engelsk)..

Jeg har bedt om å få backe opp datene på siden, så skal jeg hoste den på en annen host.

Hvis dere vet om noen gratis og brae gratis host steder, som tilbyr mysql databaser og php, si ifra.

Lenke til kommentar
Min søster hadde en iPod Touch for ikke så lenge siden. Hun byttet tilbake til sin Classic fordi at hun ble lei av å måtte ta opp touch'en sin av lomma hele tiden for å bytte til den sangen hun ville ha. Av den grunn at det ikke er noen kanpper på tocuh for å bytte sang eller volum, da må man først gå inn på selve displayet og trykke på skjermen med fingrene.

Hun syntes det var mye bedre med slike kanpper som det var på classic.

 

Noen som ikke lider av dette? For all del, jeg kan ikke så mye om tocuh, men bare henviser til min søsters beskrivelse.

 

Det var noen her som kom opp med ei bilde hvor det var ørepropper med play, tilbake og neste. Husker ikke helt hvem det er, men det finns faktisk sånne ;) har hatt en selv

 

Hvorfor selger ikke Apple dette lenger? Hadde det på min gamle 2gen iPod (var med i pakken). Og dette er jo nesten en nødvendighet da jeg alltid trykker på 'next' igjennom buksen. Slitsomt når man sitter med masse klær/vesker/bager på feks bussen osv hvis man skal ta den opp av buksen bare for å skifte sang...

Tror det er en av hovedgrunnene til at jeg nøler med å skaffe meg dette enda. Ikke engang Radio Remote som Apple selger på sine nettstider støtter jo Touch. Hvertfall er den ikke listet opp som at den er støttet.

 

Flere som hadde dette som en vane, som har mislikt at man ikke kan skifte sanger uten å ta den opp av lomma? Eller har dette gått greit? Er jo ganske individuelt men...

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Flere som hadde dette som en vane, som har mislikt at man ikke kan skifte sanger uten å ta den opp av lomma? Eller har dette gått greit? Er jo ganske individuelt men...

 

Jeg hadde det. Har ikke hatt iPod før, men med andre mp3 spillere... Er jo umulig og skifte sang uten og dra den opp av lomma...

 

Men er ikke så innmarri stort problem da... Setter som regel på en liste med sanger som jeg vil høre på og legger den i lomma etterpå...

Lenke til kommentar
Flere som hadde dette som en vane, som har mislikt at man ikke kan skifte sanger uten å ta den opp av lomma? Eller har dette gått greit? Er jo ganske individuelt men...

 

Jeg hadde det. Har ikke hatt iPod før, men med andre mp3 spillere... Er jo umulig og skifte sang uten og dra den opp av lomma...

 

Men er ikke så innmarri stort problem da... Setter som regel på en liste med sanger som jeg vil høre på og legger den i lomma etterpå...

Jeg greier det fint, bare dobbelttapper på home knappen, så vet jeg at "neste sang" ikonet er oppe til høyre. Med noen får forsøk treffer jeg den greit i lomma ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...