Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hei Wresh! Når du skal slette sanger fra biblioteket, må du tenke litt. IKKE slett i en spilleliste, da forsvinner de BARE fra spillelisten.. IKKE fra iTunes Musikkbiblioteket!

 

En lite hint..

Marker alle sangene i den spillelisten du vil ha, og på tempo skriver du inn et spess tall. Så går du til biblioteket og gjør sån at du sorterer sanger etter tempo. Så bare sletter du de sangene som ikke inneholder det spesifike tallet som du skrev på alle sangene i spillelisten din..

 

Er ikke så avansert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NEI! Hvordan kan en SPILLELISTE bli til hele biblioteket??? Jeg har slettet mye musikk i en spilleliste, og vil ha den spillelisten til å være biblioteket, for så å konsolidere biblioteket...

 

Evt, hvordan konsolidere en spilleliste? :s

Du har virkelig problemer....

Slett fra filsystemet... ikke fra spillelistene, gå til posisjonen der du har sangene dine.. slett de du vil slette .. du'h.. så ser du i iTunes biblioteket da er alle sangene du vil ha der ,der.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Kan ikke Wresh forklare problemet med "norske" ord og forklare på en vetig måte og kanskje legge med et print screen så det er mulig å hjelpe? Det som har skjedd så langt er at Wresh ikke har klart å forklare problemet sitt skikkelig og dermed ikke fått rett hjelp...

 

HOKUS POKUS! Verre var det ikke!

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Driver å lager Touch blogg nå :D

http://touchnorge.elementfx.com/

 

kommer til å legge ut det meste jeg veit av guider osv. der

 

om du har lyst til å hjelpe meg med siden, er det bare å si ifra eller sende meg en mail til

Thomas @live.no

(med hjelpe ,mener jeg å skrive tips og guider osv)

 

Kommer også til å legge ut themes jeg lager der

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

På denne linken står det: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=604 står det et notat:

"I would like to note that Nate True has released this jailbreak by going rogue from the Dev Team. He is no longer a part of that team. This release is not supported by the Dev Team either. It might be a good idea to wait for the official release; however, for those who can't wait I have posted this tutorial. It clearly did work for me, though success seems to be varied. Its too bad that it happened this way."

 

Sånn til informasjon.

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...