BooBass Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Fikk knust skjermen på min iPod i dag. Pent. Hvordan fikk du til det? Trodde det skulle være ekstremt vanskelig Ipoden lå på bordet i klasserommet. En person kom bærende med en stol og datt. Stolbenet traff da skjermen. edit: RIP </3 Den funker fortsatt Endret 21. januar 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Funker alt bortsett fra at det er vanskelig å se pga knust skjerm? Det er jo litt imponerende. Da er du vel kanskje så heldig at det er mulig å betale en billigere penge for å bare reparere skjerm enn å bytte ut hele iPoden... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Funker alt bortsett fra at det er vanskelig å se pga knust skjerm?Er faktisk ikke vanskelig å se med knust skjerm, syns veldig lite. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://arstechnica.com/reviews/hardware/iphone-review.ars/13 Disse bildene er riktignok av iPhone, men gir et lite inntrykk på hva jeg mener. Det eneste som vises er, naturlig nok, glasset som er blitt knust til pulver. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hmm var utrolig synd da.. Men da vet vi i alle fall hva skjermen ikke tåler! Har hørt mye bra om hvor mye den skal tåle i alle fall! EDIT: Greide ikke se den filmen du linket til Rabbid, fikk bare vondt i meg av å se hva dem gjorde.. huff Endret 21. januar 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Yeah! Hva har vi lært? HA ALDRI IPODEN I NÆRHETEN AV FALLENDE STOLBEIN! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Enig med KoffeinKanin! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Han som mistet stolen på den burde kanskje erstatte den for deg? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var faktisk det første jeg tenkte og. For selv om du kan se på skjermen nå, ville det vært noe jeg hadde irritert meg grenseløst over etter en lengre tidsperiode. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Han som mistet stolen på den burde kanskje erstatte den for deg? Det gjør hun også. Ser ikke ut til at det blir noe stort problem. Synes mer synd på henne enn iPoden. Uansett, dro til Humac. Reperasjon ville kommet på rundt 2100 kroner. Vi får se hva som skjer. Og ja, alt fungerer som det skal. Ganske imponerende. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2100 er jo nesten en ny 8gb, har du 16gb eller 8gb versjonen? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2100 er jo nesten en ny 8gb, har du 16gb eller 8gb versjonen? 16. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2100 er jo nesten en ny 8gb, har du 16gb eller 8gb versjonen? 16. ikke pent Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 2100 er jo nesten en ny 8gb, har du 16gb eller 8gb versjonen? 16. Det må ha vært et stygt kræsj, Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Alvorlig. Hun kan da ikke betale hele den summen, alene? Jeg tipper hun ikke gjorde det med vilje? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvis jeg har forstått rett her, så vil SDKen frigjøre iphone/itouch slik at man slipper JB? Altså vil man kunne kjøre alle slags programmer på disse uten noe JB? Eller er SDK for at firmaer skal lage spill/programmer som apple skal selge på itunes? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hvis jeg har forstått rett her, så vil SDKen frigjøre iphone/itouch slik at man slipper JB? Altså vil man kunne kjøre alle slags programmer på disse uten noe JB? Eller er SDK for at firmaer skal lage spill/programmer som apple skal selge på itunes? Har en finger på den siste der, og jeg tror ikke at alle appsene vi har i dag vil funke i det hele tatt med det nye systemet (uten jailbreak). Mistenker at de kommer til å ha et eller annen system som gjør at programmet må være lisensiert med en nøkkel for å la seg installere. De appsene vi har i dag har tilgang til hele systemet, det kan jeg vedde på at SDK ikke gir deg sånn helt uten videre (for å hindre virus, malware og trojanere). Men dette er bare rykter og mistanker, vi får vente til slippdatoen før vi får det endelige svaret. Endret 22. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 SDK betyr jo bare at vi får kildekoden. Det betyr da vel ikke at jailbreak forsvinner. De fleste vil jo ikke betale for de mye apps'ene? Det betyr jo at vi bare får flere og bedre apps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå