Rabbid Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.digg.com/apple/iPhone_1_1_3_jai...till_SDK_is_out Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 niice Men hvorfor holder apple SDK pakken inne til slutten av feb? >* Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 niice Men hvorfor holder apple SDK pakken inne til slutten av feb? >* For å teste den vel, er nå sikkert ikke helt ferdig. De vil sikkert også holde en jevn lanseringssyklus, pluss at SDK er garantert gitt til diverse store firmaer for at apps skal være tilgjengelige på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det blir veldig spennende å se hva SDK'et kan gi oss Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mest sannlig alt! =D Vi kan få ekte Messenger, Firefox og Opera, Linux kanskje osv osv. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mest sannlig alt! =D Vi kan få ekte Messenger, Firefox og Opera, Linux kanskje osv osv. Hvordan skal SDK gi oss Linux på iPhone? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bare vent When you wish upon a staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Blir nok mye gøy som kommer ja, gleder meg stort til dette, men beholder jailbreaken min og versjon 1.1.2 til jeg det er kommet noe som gjør det verdt å bytte over! Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 En annen ting er at om Apple skulle lisensiere SDK kitet ut mot enkelte software firma med den hennsikt å lage en masse betalingsprogrammer, vil det nok kitet lekke ut på nettet (torrent) omtrent før Apple rekker å si macbook air, så tror ikke vi får noen problemer med det Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du har et godt poeng, men da kan de like gjerne legge ut programmene via Installer og diverse sources, enklere for oss brukere da! Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du har et godt poeng, men da kan de like gjerne legge ut programmene via Installer og diverse sources, enklere for oss brukere da! Helt enig. Men alt er hypotetisk enda, vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har et lite problem. Hvordan legger man egne album bilder i Itunes ( Album Art Cover Flow) ?? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Marker sangen som skal ha et album bilde, høyreklikk og velg "Vis info" og trykk på bilde og legg til. Men vet ikke om dette bildet da kommer på alle sangene i samme album eller bare den sangen! Men er i alle fall en start.... Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg må nesten dele med dere en av de sykeste app's ene jeg har prøvd. Kom over Pocket Guitar hos gizmodo.com, og det blåste meg pokstavlig talt av banen. Her har du en fullverdig GITAR på iPod Touch! Helt syyykt, og det funker perfekt! prøv det! Igjen, LINK Rock on alle gitarelskere! Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har prøvd det, og det var ganske kult. Kanskje litt vanskelig å ta grep siden båndene er så små og tette inntill hverandre. Og hvis du holder en finger over flere strenger, så opfatter den ikke alle. Men kanskje det blir oppdatert ^^ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 God førsteversjon av programmet, men diverse ting kan bli mye bedre.. Blir gøy å følge med på oppdateringer der Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når denne SDK pakken nå kommer i februar. Vill det bli de samme som en hacket ipod eller bedre? Tror dere at noen klarer og skaffe de som kommer i SDK pakken til oss som har hacet? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk knust skjermen på min iPod i dag. Pent. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk knust skjermen på min iPod i dag. Pent. Hvordan fikk du til det? Trodde det skulle være ekstremt vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå