Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

wooo, like før jeg sprenger huet mitt ...

Sier ikke hvorfor , får helt sikkert negativ tilbakemelding.

Anyways se på iPodTouchmaster sine youtube videoer!

 

*venter på svaret: hvem er ipodtouchmaster og hvor er videoene hans

 

damn..

Beklager utrykket her, men fy faen så sur du skulle være da. Er da ikke nødvendig å bli så sur hele tiden?

 

Et forum består jo av folk vil ha hjelp til diverse ting eller bare snakke. Og når noen yter sin hjelp om iPod Touch, yter noen andre sin hjelp til di som er grønne på PC-bygging.. Og det kan hende at di som stiller "dumme" spørsmål her, er utrolig flinke i Photoshop og hjelper folk på det området.

 

Med andre ord: Kjeden går rundt.. See? Om du trenger hjelp pga din 360 lagger på lyden eller lignende (eks), så hadde du vel ikke likt om folk sa "BRUK GOOGLE DA FOR F!! IQ!!!".. ?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite problem. Jeg har nå nedgradert den til 1.1.1, jailbreaka den. Så har jeg oppgradert den, og prøver nå å åpne 1.1.2-jailbreakeren ved å åpne windows.bat-filen. Men den åpner seg kun for noen få sekunder før den lukker uten videre. Jeg har lukket alle finnbare application knyttet til Aple og iTunes, men gir ingen resultater. Noen som kan gi en hjelpende hånd?

Lenke til kommentar

Kommet litt lenger nå, men sitter forsatt fast. Når man åpner windows.bat-filen så får jeg opp java-vinduet. Men så prøver den å kontakte iPoden, men mislykkes. Gjør det gang på gang, restarta maskinen og ipoden og sjekket om den er riktig connecta i pcen. Alt stemmer, men virker ikke. Dette begynner å bli temmelig slitsomt og irriterende... Please, jeg trenger hjelp!

Lenke til kommentar

Drep alle itunes og ipod-servicene som kjører i bakgrunnen.

Pakk ut alle filene fra arkivet, ikke kjør windows.bat fra winrar/windows zip.

Ha nyeste java, huk av at du vil ha SSH og skriv inn passordet.

 

Hva er nytt i den nye program greia til ipod touch??

Muligheten til å kjøpe iPhone-programvare.

Lenke til kommentar

Da har jeg skrevet en guide til hvordan man flytte over filer via FTP tilgang til iPod Touch.

Guiden ligger på: www.bechspace.org/guider

 

og ligger ved som vedlegg her: Gi gjerne tilbakemeldinger.

 

Info: Hvis du åpner en PDF fil i Safari funker det ekstremt bra å lese de i Safari! (Bare sånn til informasjon)

Flytte_filer_over_via_FTP_til_iPod_Touch.pdf

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Hva er nytt i den nye program greia til ipod touch??

 

- Nye programmer: Mail, Kart (Ny utgave), Været, Aksjer, Notater.

- Du kan å få frem sangtekster når du dobbeltklikker på coveret når du hører en sag

- Du har muligheten til å bla i kapitler når du ser film og forhåndsvise de før du ser filmen

- Du kan velge hvilke språk du vil se en film på

- Du har mulighet for å få tekstet filmene og velge mellom forskjellige språk.

- Webclips. Lagre bokmerker på Home Screen'en. Husker også hvor du har zoomet inn.

- Customisable Home Screen. Du kan forrandre Home Screen'en slik du vil. Docken også.

- Du kan se filmer som du har lånt fra iTunes Store

Endret av Toff
Lenke til kommentar
Da har jeg skrevet en guide til hvordan man flytte over filer via FTP tilgang til iPod Touch.

Guiden ligger på: www.bechspace.org/guider

 

og ligger ved som vedlegg her: Gi gjerne tilbakemeldinger.

 

Info: Hvis du åpner en PDF fil i Safari funker det ekstremt bra å lese de i Safari! (Bare sånn til informasjon)

 

 

hvordan går jeg inn på ssh på tuchen.. har lastet ned det programmet som hetler openssh fra installer men fatter ikke hvordan jeg kommer inn på detfor å aktivere....

Lenke til kommentar

For å åpne SSH finner du programmet som heter SSH og det skal ligge på "skrivebordet" på ipoden hvis du har installert det! Hvis det ikke ligger på skrivebordet sjekk om du har noen programmer som har valgt å skjule det.

 

Et lite problem jeg kom over i dag, skulle koble iPoden min til min Xbox 360. Dette har jo virket med de andre modellene, men det skjedde ingenting med min Touch. Noen som får til dette eller er det bare min som ikke kommer opp? Er det noen oppdateringer jeg må laste ned manuelt eller?

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Hva er nytt i den nye program greia til ipod touch??

 

- Nye programmer: Mail, Kart (Ny utgave), Været, Aksjer, Notater.

- Du kan å få frem sangtekster når du dobbeltklikker på coveret når du hører en sag

- Du har muligheten til å bla i kapitler når du ser film og forhåndsvise de før du ser filmen

- Du kan velge hvilke språk du vil se en film på

- Du har mulighet for å få tekstet filmene og velge mellom forskjellige språk.

- Webclips. Lagre bokmerker på Home Screen'en. Husker også hvor du har zoomet inn.

- Customisable Home Screen. Du kan forrandre Home Screen'en slik du vil. Docken også.

- Du kan se filmer som du har lånt fra iTunes Store

Hmmm, jeg har 1.1.3.

 

Jeg kan ikke gjøre en skheit av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...