Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vurderer å kjøpe denne saken. men tenker å bestille på nett i håp om å få den til en billigere penge, da 2,5k ikke er lommerusk for en lærling^^

noen som vet om noen sider med god service, grei leveringstid og lave priser om det lar seg gjøre?

 

Plukk den opp hos digitalimpuls, billigst og da slipper du frakt :)

 

du mener om man bestiller der så betaler man ikke frakt? prisan var forøvrig 2850,- og ikke så aller værst, kommer hvertfall under 3 store.

Lenke til kommentar
Slik jeg har skjønt det vil det gjøre vitsen med å Jailbreake helt borte...
Njah, har florert en del rykter om at kun "lisensierte" får utvikle programmer for iPhone/iPod Touch, og da gjerne betalvare.

Blir sikkert lite emulatorer hvis dette er tilfelle (Legend of Zelda på min dings = :love: )

Lenke til kommentar
vurderer å kjøpe denne saken. men tenker å bestille på nett i håp om å få den til en billigere penge, da 2,5k ikke er lommerusk for en lærling^^

noen som vet om noen sider med god service, grei leveringstid og lave priser om det lar seg gjøre?

 

Plukk den opp hos digitalimpuls, billigst og da slipper du frakt :)

 

du mener om man bestiller der så betaler man ikke frakt? prisan var forøvrig 2850,- og ikke så aller værst, kommer hvertfall under 3 store.

 

Tenkte nok mer på om du bodde i Oslo området så kunne du stikket innom å hentet den :)

Aner ikke hvor mye frakten kommer på fra de

Lenke til kommentar
aha, ja da skjønner jeg. må sjekke om noen forhandlere her i lands har den til samme pris. tenker at noen få hundre for dobbel lagringsplass kan ikke være så galt.

 

Nei, med prisforskjellen som er i dag så kan man likså greit skaffe seg 16GB utgaven når mann først skal skaffe en :p

Lenke til kommentar
Slik jeg har skjønt det vil det gjøre vitsen med å Jailbreake helt borte...
Njah, har florert en del rykter om at kun "lisensierte" får utvikle programmer for iPhone/iPod Touch, og da gjerne betalvare.

Blir sikkert lite emulatorer hvis dette er tilfelle (Legend of Zelda på min dings = :love: )

ah er det betalingsvare så blir det jo en helt annen sak.. Men uansett, skal se det veldig ann når SDK'et slipper ut til utviklere.. Om den lisensieres ut er det selvfølgelig håp om for at et Open Source team plukker det opp og lager app's under GPL lisensen ;)

Lenke til kommentar
For å finne IP adressen til iPoden trykker du på Instillinger > WiFi > Den blå lille pilen på nettverket du er på > DCHP og IP Adresse (192.168.x.xxx)

 

For å koble til med FPT må du ha et program som heter SSH på iPoden.

Hvor finner jeg dette SSH?

 

Hadde det før, husker jeg.

Lenke til kommentar
wooo, like før jeg sprenger huet mitt ...

Sier ikke hvorfor , får helt sikkert negativ tilbakemelding.

Anyways se på iPodTouchmaster sine youtube videoer!

 

*venter på svaret: hvem er ipodtouchmaster og hvor er videoene hans

 

damn..

 

 

Hva har du problemer med da?

Endret av Torstein1492
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...