RamGuy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mange på på iPod Touch fans sier at det er BS. Vet ikke om det er sant eller ikke. Jeg tror ihvertfall ikke på det før apple sier det er sant.. Mange iPod Touch fans sier at det er BS? Hva betyr det? (beklager, er utrolig dårlig på forkortelser) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som har hørt noen rykter om SDK'et som skal lanseres i Februar? Slik jeg har skjønt det vil det gjøre vitsen med å Jailbreake helt borte... Men det gjenstår vel å se hva det blir til, Jeg venter i alle fall i spenning Lenke til kommentar
henky Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 vurderer å kjøpe denne saken. men tenker å bestille på nett i håp om å få den til en billigere penge, da 2,5k ikke er lommerusk for en lærling^^noen som vet om noen sider med god service, grei leveringstid og lave priser om det lar seg gjøre? Plukk den opp hos digitalimpuls, billigst og da slipper du frakt du mener om man bestiller der så betaler man ikke frakt? prisan var forøvrig 2850,- og ikke så aller værst, kommer hvertfall under 3 store. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slik jeg har skjønt det vil det gjøre vitsen med å Jailbreake helt borte...Njah, har florert en del rykter om at kun "lisensierte" får utvikle programmer for iPhone/iPod Touch, og da gjerne betalvare. Blir sikkert lite emulatorer hvis dette er tilfelle (Legend of Zelda på min dings = ) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 vurderer å kjøpe denne saken. men tenker å bestille på nett i håp om å få den til en billigere penge, da 2,5k ikke er lommerusk for en lærling^^noen som vet om noen sider med god service, grei leveringstid og lave priser om det lar seg gjøre? Plukk den opp hos digitalimpuls, billigst og da slipper du frakt du mener om man bestiller der så betaler man ikke frakt? prisan var forøvrig 2850,- og ikke så aller værst, kommer hvertfall under 3 store. Tenkte nok mer på om du bodde i Oslo området så kunne du stikket innom å hentet den Aner ikke hvor mye frakten kommer på fra de Lenke til kommentar
henky Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 aha, ja da skjønner jeg. må sjekke om noen forhandlere her i lands har den til samme pris. tenker at noen få hundre for dobbel lagringsplass kan ikke være så galt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 aha, ja da skjønner jeg. må sjekke om noen forhandlere her i lands har den til samme pris. tenker at noen få hundre for dobbel lagringsplass kan ikke være så galt. Nei, med prisforskjellen som er i dag så kan man likså greit skaffe seg 16GB utgaven når mann først skal skaffe en Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slik jeg har skjønt det vil det gjøre vitsen med å Jailbreake helt borte...Njah, har florert en del rykter om at kun "lisensierte" får utvikle programmer for iPhone/iPod Touch, og da gjerne betalvare. Blir sikkert lite emulatorer hvis dette er tilfelle (Legend of Zelda på min dings = ) ah er det betalingsvare så blir det jo en helt annen sak.. Men uansett, skal se det veldig ann når SDK'et slipper ut til utviklere.. Om den lisensieres ut er det selvfølgelig håp om for at et Open Source team plukker det opp og lager app's under GPL lisensen Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) fredrik1302, nå har jeg laget en guide for hvordan du lager dine egne themes og så legger de over til din ipod touch. Filen ligger ved her og ligger også på http://www.bechspace.org/guider/ Guide___Lage_egne_temaer_til_iPod_Touch.pdf Endret 18. januar 2008 av chberge Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 JEG SKJØNNER MEG IKKE PÅ DISSE FTP GREIENE Jeg vil bare ha Pokèmon på Touch'en </3 og noen PDF filer. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har du Jailbreaket iPoden din? Har du installert PDFViewer? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja og ja. Har 1.11 akkurat nå. Siden den av en eller annen grunn ikke ville jailbreake 1.12. Åssen finner jeg IP'en til iPoden? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For å finne IP adressen til iPoden trykker du på Instillinger > WiFi > Den blå lille pilen på nettverket du er på > DCHP og IP Adresse (192.168.x.xxx) For å koble til med FPT må du ha et program som heter SSH på iPoden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For å finne IP adressen til iPoden trykker du på Instillinger > WiFi > Den blå lille pilen på nettverket du er på > DCHP og IP Adresse (192.168.x.xxx) For å koble til med FPT må du ha et program som heter SSH på iPoden. Hvor finner jeg dette SSH? Hadde det før, husker jeg. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det ligger jo på Installer, så tror ikke det skal være så vanskelig å finne det hvis du leiter litt. Kan forklare hvordan du flytter over via ftp i morgen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det ligger jo på Installer, så tror ikke det skal være så vanskelig å finne det hvis du leiter litt. Kan forklare hvordan du flytter over via ftp i morgen. Hva heter den? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Programmet ipoden trenger er SSH. Pcen trenger WinSCP eller cuteFTP eller moe lignende. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 wooo, like før jeg sprenger huet mitt ... Sier ikke hvorfor , får helt sikkert negativ tilbakemelding. Anyways se på iPodTouchmaster sine youtube videoer! *venter på svaret: hvem er ipodtouchmaster og hvor er videoene hans damn.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) wooo, like før jeg sprenger huet mitt ...Sier ikke hvorfor , får helt sikkert negativ tilbakemelding. Anyways se på iPodTouchmaster sine youtube videoer! *venter på svaret: hvem er ipodtouchmaster og hvor er videoene hans damn.. Hva har du problemer med da? Endret 19. januar 2008 av Torstein1492 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå