Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan funker WiFi funksjonen? Kobler den automatisk til et trådløst nett når man er innen rekkevidde, eller må man gjøre det manuelt? Har passord på det trådløse nettet hjemme, kan jeg koble til det?

9573545[/snapback]

Du kan koble til alle trådløse nettverk innen rekkevidde. Det er nesten som på PC-en, du søker etter nettverk, og så får du en list over nettverkene innen rekkevidde. når du har valgt et nettverk så kobles du til det, hvis du har passord er det bare å skrive inn. Hvis du har koblet til et nettverk en gang så husker den nettverket og kommer til å koble til det nettverkt nest gang du skrur på touchen, hvis den finner det da.

Lenke til kommentar
Hvordan funker WiFi funksjonen? Kobler den automatisk til et trådløst nett når man er innen rekkevidde, eller må man gjøre det manuelt? Har passord på det trådløse nettet hjemme, kan jeg koble til det?

9573545[/snapback]

Du kan koble til alle trådløse nettverk innen rekkevidde. Det er nesten som på PC-en, du søker etter nettverk, og så får du en list over nettverkene innen rekkevidde. når du har valgt et nettverk så kobles du til det, hvis du har passord er det bare å skrive inn. Hvis du har koblet til et nettverk en gang så husker den nettverket og kommer til å koble til det nettverkt nest gang du skrur på touchen, hvis den finner det da.

9574750[/snapback]

Takk for kjapt svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Her er shipping details av ipod touchen min som ble sendt på tirsdag.

Opphentingsdato 25 sep 2007

Destinasjon Oslo

Leveringsdato

Dato Tid Sted Status

25 sep 2007 17:56 Suzhou Shipped From Originating Depot

25 sep 2007 12:00 Pudong International Airport Requested Pickup Time Too Late For Transit Connection

25 sep 2007 09:46 Suzhou Consignment Picked Up

25 sep 2007 09:45 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Så det ser ut som den ble sendt fra Asia, og ikke fra statene (som jeg trodde først).

Endret av softy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...