l_man Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg skal formatere og legge inn XP Pro igjen, etter jeg har testet vista på maskinen. Men maskinen vil ikke ta platen, jeg har sotte dvd-rom som master og alt, men til ingen nytte. Hva kan være galt? :S Maskinvare: Cpu: amd athlon 3800 x2 Gpu:8800GTS 320mb ram: 2gb Hd: 200gb wd Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sjekk i BIOS at DVD-Rom har boot priority over harddisk Lenke til kommentar
l_man Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ja det er sjekket. Btw, plata er bootable:) Har dobbel sjekket det Lenke til kommentar
HAG Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 "Problemet" er vel at M$ ikke vil la en oppgradere til en eldre variant (Vista kom etter XP), ligger vel noe i Vista som blokkerer "oppgraderinga til et OS fra "steinalderen" Lenke til kommentar
l_man Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 hehehe:D Skal ta å putte hd'n i en anna maskin, så formatere den der. Gidder faan ikke plages mere Thx til alle som har prøvd å hjelpe meg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hadde du hatt en ekstra HD kunne du vel installer XP på den i Vista også slettet Vista. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ja kunne vell det, men jeg har tatt ut hardisken og formatert den via en annen maskin:) Så nå skal jeg bare innstalere xp Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå