Dahl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Asus lanserer Silent Knight II, en oppdatert kjøler, spesielt beregnet på firekjerners prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 den så litt rå ut =) Gleder meg til å se tester av denne =) Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) synes den så ut som en dårlig kopi av Zalman 9500/9700 modellene jeg men... (og Zalmankjøleren er jeg IKKE veldig imponert over i forhold til prisen) Edit: "oppdatert for firekjerne", det var vel egentlig et av de mer tafatte salgstriksene jeg har sett... Endret 6. september 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 var litt nice ja, ligner veldig på zalman 9500/9700 som LIKMARK sier.. jeg bare lurer, hvorfor alltid BLÅTT LED? kunne jo heller hatt grønt eller orange.. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 synes den så ut som en dårlig kopi av Zalman 9500/9700 modellene jeg men... (og Zalmankjøleren er jeg IKKE veldig imponert over i forhold til prisen) Edit: "oppdatert for firekjerne", det var vel egentlig et av de mer tafatte salgstriksene jeg har sett... 9437462[/snapback] Hehe, ser ut som en pressemelding som har gått ut fra asus der HW har gjort en dårlig oversettelse. Men virker som det er mer kobber i versjon 2 en i versjon 1. uansett syns den er tøff Lenke til kommentar
halkal Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor blått lys? Hvilken farge forbinder man med is, snø , kulde? jo blått . Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Blått lys er jo trøkka inn på ethvert lite tullekomponent til data og elektronikk for tida. Jeg blir gal av alt det blå lyset. Hjemm er det blått rundt powerknappen på skjermen, under høyttalerene, på USB-disken, på USB-huben osv osv, selv i stua må det selvsagt lyse blått i skuffen på DVD spilleren. Nevnte jeg blått baklys på fjernkontrollen? Helt klart OT post, men jeg måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den burde heller komme med innebygd sensor, og forskjellige farger på LEDene som endret farge ettersom temperaturen stiger/synker. Men opptimalisert for 4-kjerne? Jaha, den setningen får ikke Meg til å løpe og kjøpe i allefall. Men er sikkert en god kjøler uansett vil jeg tro Lenke til kommentar
Wiker Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lurer nå litt på spesifikasjonene til vifta. Asus oppgir 92mm 25 dBA 52,25CFM (~89m³/h). Har ikke greid å finne noen andre 92mm vifter som er i nærheten av å flytte 89m³/h ved 25dBA. Til samenligning greier ei Papst 92mm 32dBA 84m³/h. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn. Lenke til kommentar
espentan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn. 9437875[/snapback] Du er enten morsom eller full av syre - jeg er litt usikker Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva med morsomt full av syre Lenke til kommentar
Bingokongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn. 9437875[/snapback] Du klager? Jeg bruker fire singlecore papirvifter enda jeg! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det være lys på alt? Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er denne SLI sertifisert? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn. 9437875[/snapback] For ikke å snakke om oss som bruker Big Typhoon, som jo ble designet for enkeltkjerner. De skal riktignok takle opptil 130W TDP, men det spiller ingen rolle så lenge de ikke er optimalisert for quad-core. Fikk heldigvis klemt 4 stykker på plass ved hjelp av en metallpresse. Rett skal være rett. Ingen POST, men det gjør ikke noe så lenge kjølingen er bra. Endret 6. september 2007 av jon67 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det være lys på alt? Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen? 9438155[/snapback] Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det være lys på alt? Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen? 9438155[/snapback] Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. 9438300[/snapback] Den mekanismen heter 'saks' Ellers enig med anti-lys folket - er vel ikke akkurat flertallet som har vindu i sidepanelet for å vise frem hvor flinke de er å pakke kabler.... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Greit nok at det er lys, mange som liker det, men det må da være mulighet for å skru dem av! Har på mitt AW9D-Max hundreogførtini lys under hovedkortet, men kan heldigvis stille inn blinkehastighet, om de bare skal stå på, eller om jeg vil ha dem av! Bruker sistnvevnte da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor skal det være lys på alt? Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen? 9438155[/snapback] Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. 9438300[/snapback] Den mekanismen heter 'saks' Ellers enig med anti-lys folket - er vel ikke akkurat flertallet som har vindu i sidepanelet for å vise frem hvor flinke de er å pakke kabler.... 9438383[/snapback] Hvis dioda er koblet inni kjøleren som det ser ut til at den er så er det ikke alltid nok med saks. Og det er ikke alle som er intresert i å kjøpe noe det er nødt til å dille alt for mye med for å bli fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå