Gå til innhold

[Adobe CS3] Får kun innstallert på stasjonær

oslofreak

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig oppgradert til den komplette Adobe CS3 pakken; Production Premium da jeg tidligere kun hadde Adobe Photoshop CS3 Extended og hadde behov for flere av de andre programmene deriblant Bridge, Illustrator og Premiere. Et problem har dog oppstått.

Min forrige Photoshop CS3 hadde jeg innstallert både på min stasjonære maskin OG laptop'en min, noe jeg også ønsker for denne. Problemet er dessverre at selvom min stasjonære oppfyller systemkravene så nekter CS3 å la seg innstallere på laptop'en, sier at den ikke oppfyller kravene.

Det jeg lurte på, da jeg per i dag ikke har økonomien til å oppgradere laptop'en min også, er om det er noen mulighet til å omgå disse kravene? Bøye reglene, så og si...

Den krever at jeg har en minimum oppløsning på 1280x1024 (har 1280x800 nå) samt 1GB ram (894 atm). Da jeg tidligere ikke hadde noen problemer med å innstallere PhotoShop CS3 Extended og da dette programmet også kjører uten problemer, så håper jeg at det er noen måte å omgå systemkravene og innstallere. Fungerer det ikke, at laptop'en begynner å hakke og henge seg, så får jeg vel bare bite i det sure eplet og gå til innkjøp av en ny laptop.

Så, si meg, hvilken config.xml eller lignende kan jeg gå inn i og redigere? Det er sikkert noen her som har litt peil på akkurat dette... :thumbup:

På forhånd,

tusen takk.

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...