Gå til innhold

Turboneger & Marilyn Manson 18 Desember

me_andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

manson og turbo eide den konserten..

Følte meg riktig nok ikke helt hjemme bland alle gotherne og emoene men jeg klarte meg..

Jeg lo faens så godt når hank sa "Jeg har aldri sett så mange brudekjoler og oppkuttede armer i hele mitt liv som jeg har gjort på denne turneen her".. alle rundt meg så skikkelig fornærma ut :p

Lenke til kommentar
manson og turbo eide den konserten..

Følte meg riktig nok ikke helt hjemme bland alle gotherne og emoene men jeg klarte meg..

Jeg lo faens så godt når hank sa "Jeg har aldri sett så mange brudekjoler og oppkuttede armer i hele mitt liv som jeg har gjort på denne turneen her".. alle rundt meg så skikkelig fornærma ut :p

Jeg vet ikke, jeg så ingen som så fornærma ut. Jeg er hverken emo eller goth, i allefall ikke i følge meg selv. Men jeg bruker mørke, rocka klær og jeg har svart hår ned til skuldrene. Dessuten, da jeg var mindre gikk jeg igjennom en periode med selvskading. Poenget mitt, uansett. Når Hank sa det så tok jeg spøken og lo, jeg. Det gjorde mange andre også. Finns grenser på å ta seg selv høytidelig da.

For de som fortsatt ikke skjønner det så er Manson samma type som Hank, han er morsom, sarkastisk og spøkefull. Tror manson har mer ego involvert. Og han har et mer gjennomført image. Men der igjen, tror Hank også har ganske mye ego når han sitter hjemme på kvelden og det er ganske mye image med der i campen også.

Endret av me_andre
Lenke til kommentar

jeg tar ikke meg selv høytidelig selv om jeg ikke følte meg helt hjemme siden det var veldig mange som så stygt på meg siden jeg ikke hadde på meg køl svarte klær og militær sko. Jeg sier ikke at alle andre der hadde stygg klesstil osv. det er smak og behag.

Og Jo, det var flere rundt meg som så fornærma ut når Hank sa det! jeg overdrev selvfølgelig litt når jeg sa "alle", men det trodde jeg de fleste her skjønte..

Ha en fortsat god jul alle sammen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...