Gå til innhold

Turboneger & Marilyn Manson 18 Desember

me_andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er begge deler da. Marilyn Manson er band navnet + at vokalisten, Brian Warner, har tatt det navnet til seg selv.

Konserten var konge den! Syntes Turboneger holdt på allt for lenge. Ikke var det særlig bra heller. Manson spillte heller ikke noen av sangene jeg kunne ønske han skulle. Men han var vanvittig bra!

Lenke til kommentar

Kjempe konsert! Var bra stemning etter Turboneger, og det ble ikke akkurat dårligere med Manson heller. Elsket stolen hans! :D

Men.. noen som la merke til sangene som gikk i bakgrunnen mellom Turbo og Manson?

Var en sang som gikk noe med "disfunction" eller "this function", i donno, men kanskje noen kjenner den?

Lenke til kommentar

Var noen bra sanger der ja. Måtte løpe litt da, for måtte refundere togbilettene :p

Var diggbar lyd der xD Men syntes vokalene druknet i gitarene. Holdt man for ørene hørte man mye klarere vokalen. Det skuffet meg litt. Men bare synet av Manson var jo verdt turen uansett xD

Lenke til kommentar
Så det var en Bibel han brannt ja? Var veldig i tvil fordi jeg satt bak og ikke så lett å se. Damn ... Det missliker jeg Meget sterkt...

Det er den Manson vil at du skal. Han (som i mannen, bandet og forsåvidt) er en sjokkrocker, og gjør det han kan for å provosere.

Lenke til kommentar

No må me hugse at bandet har skifta medlemmer. Eg er ikkje noko særleg fan av den nye plata og eg trur det har mykje med John 5 å gjere. Han tilføyde bandet mykje med si unike gitarspeling. Eat Me, Drink Me er keisam og uinteresant med mykje meir standard gitarsoloar. Twiggy Ramirez er også ein dyktig kar som likskap med John 5 har gjort mykje bra både i og utanfor til bandet Marylin Manson. Det er også dei tre, Manson, Ramirez og 5, som har skrive mesteparten av songane. Utanom dei er resten av bandet relativt uviktig.

Lenke til kommentar
Jeg dro som sagt for å se Turbo, men ble og så på Manson også (i motsetning til noen andre jeg kjenner som dro rett etter Turbo). Jeg er ikke noen Manson fan akkurat, men det gikk greit. Jeg synes han gikk litt over grensen da han brannt bibelen...

Ja for her i landet tar vi kristendom og religion SÅ alvorlig!

Lenke til kommentar
Jeg dro som sagt for å se Turbo, men ble og så på Manson også (i motsetning til noen andre jeg kjenner som dro rett etter Turbo). Jeg er ikke noen Manson fan akkurat, men det gikk greit. Jeg synes han gikk litt over grensen da han brannt bibelen...

Ja for her i landet tar vi kristendom og religion SÅ alvorlig!

kanskje ikke du gjør, men noen av oss andre gjør. Men hadde jo vært det samme om han brannt koranen eller hvilken som helst annen "hellig bok".

Det er mer provoserende enn å tegne en tegning av muhammed eller hvem det nå er folk reagerte så veldig på. Og dette gjør Manson hver konsert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...