Gå til innhold

Turboneger & Marilyn Manson 18 Desember

me_andre

Anbefalte innlegg

Turboneger varmer opp for Marilyn Manson i Spektrum den 18 desember i år. Jeg har biletter alt, dette kommer nok til å bli årets konsert for meg, og det kommer fra en som har vært på Download, Øya og Norwegian Wood i år. For de som ikke har hørt om Marilyn Manson eller ikke visste om dette, dere burde virkelig dra på denne konserten. Gleder meg som faen til å få sett Turbo også. Har ikke fått sett en av konsertene deres ennå. Men har hatt veldig lyst.

Endret av me_andre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Turboneger varmer opp for Marilyn Manson i Spektrum den 18 desember i år. Jeg har biletter alt, dette kommer nok til å bli årets konsert for meg, og det kommer fra en som har vært på Download, Øya og Norwegian Wood i år. For de som ikke har hørt om Marilyn Manson eller ikke visste om dette, dere burde virkelig dra på denne konserten. Gleder meg som faen til å få sett Turbo også. Har ikke fått sett en av konsertene deres ennå. Men har hatt veldig lyst.

9437299[/snapback]

Oi, takk :) Hadde ikke hørt om Manson fra før av..

Lenke til kommentar
Jeg skal, men det er kun for å se Turbo...

Liker ikke Manson så godt

9474110[/snapback]

Turboneger spiller jo hele tiden over hele landet, til bare halve prisen...

Nei, drar jeg, så drar jeg for å se Manson. Hadde vært tøft å sett han live, og følt stemningen han lagde.

9476046[/snapback]

Hvis du liker Turboneger like godt som jeg gjør får du aldri nok

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

WTF betyr "What The Fuck".

Hvis jeg finner passende flybilletter kan jeg kanskje ta turen, har siste eksamen på dagen den 18. Ferdig der til 14.00, dra hjem, pakke ferdig, dra til flyplassen, sjekke inn, fly, sende bagasjen hjemover og dra til byen med tog.. joda, kan gå det.

Lenke til kommentar
WTF betyr "What The Fuck".

Hvis jeg finner passende flybilletter kan jeg kanskje ta turen, har siste eksamen på dagen den 18. Ferdig der til 14.00, dra hjem, pakke ferdig, dra til flyplassen, sjekke inn, fly, sende bagasjen hjemover og dra til byen med tog.. joda, kan gå det.

9480004[/snapback]

For de som ikke har hørt om Marilyn Manson...

Det hele var bare ment som et ironisk innlegg til dette. Trodde folk forsto det :)

Lenke til kommentar
Liker Turboneger, men gidder ikke betale 500 spenn for å se dem når jeg har sett dem 7 ganger før + at jeg ikke liker Marilyn Manson.

9513935[/snapback]

Ok, det er deg. Har selv sett dem ca like mange ganger. Det er mitt eget valg å betale 500 spenn for det. Dessuten får jeg min nye kutte nå om et par uker, og siden jeg ikke er 18 kan jeg ikke se dem på Sentrum Scene. Derfor velger jeg å skeie ut med litt penger for å se Turbo, og vært med venner/jugends som gjør samme valg som meg.

Selvfølgelig forstår jeg deg hvis du er over 18, og kan se dem masse. Nå er turneen til Turbo slutt og det kan bli en god stund til jeg ser dem igjen. Jeg har også jobbet mye nå i det siste, så penger er ikke noe problem her i gården. I tillegg fikk en jeg kjenner billettene billigere, så valget var ikke så vanskelig selv om jeg hadde vært villig til å betale 500 spenn hvis det var alternativet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det hadde vært fett å sett MM live, bare for å ha sett ham. Fyren har jo faktisk tapt seg noe sykt. (Ikke ment som en kritikk av hans artistimage eller noe slikt, han holder på å miste stemmen pga. ødelagt stemmebånd og må etter all sannsynlighet pensjonere seg om få år, sier ryktene).

Men så var det det med økonomi, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...