rattleneak Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Lurte egentlig om Dirt kan spilles sammen dersom man har pc og en xbox 360? Er resultat listene "scores" det samme over hele verden eller bare for den type consol du spiller med? Hadde vært greit og finne ut av....har søk endel men ikke fått noen ordentlige svar egentlig. Mvh Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Lurte egentlig om Dirt kan spilles sammen dersom man har pc og en xbox 360? Om jeg forstår deg rett, så nei.. PC eiere kan ikke kjøre multiplayer mot 360 eiere. Er resultat listene "scores" det samme over hele verden eller bare for den type consol du spiller med? Hadde vært greit og finne ut av....har søk endel men ikke fått noen ordentlige svar egentlig. Mvh 9437267[/snapback] Nå har jeg ikke spilt PC versjonen, men 360 har scoreboards fra alle som har kjørt og vært tilkoblet LIVE. Egen knapp for 'filter' så du kan sammenligne dine tider mot venner, eller den beste i verden. Nå er det en stund siden jeg kjørte DiRT sist, men mener det var slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå