backup Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I i et prosjekt under windows application i vb2005 (vs standard edition 2005) har jeg mellom annet laget en user control (dateTimePicker.vb). På form1 i prosjektet fungerer den perfekt, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan få kompilert kontrollen til en dll-fil som jeg så kan hente inn på verktøykassa i andre vb2005 prosjekter. Er takknemlig for hjelp til dette! Lenke til kommentar
backup Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Fant omsider ut at spørsmålet er smør på flesk. Det løses ved å add user control til nytt prosjekt, så build og dermed er kontrollen i verktøykassa til det nye prosjektet. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fant omsider ut at spørsmålet er smør på flesk. Det løses ved å add user control til nytt prosjekt, så build og dermed er kontrollen i verktøykassa til det nye prosjektet. 9439651[/snapback] Du. Den enkleste måten er: File - New - Project Velg "Windows Control Library" Lag kontrollene dine i dette prosjektet. Kompiler. Tilbake i ditt arbeidsprosjekt så hlyreklikker du på "Toolbox" og velger "Choose Items". Trykk på BROWSE knappen og let opp DLL som du har produsert over. Vips!! Lenke til kommentar
backup Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Tusen takk HDSoftware, det var dette jeg engentlig ønsket, men ikke fant ut av selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå