Rassi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg ønsker spillpc som er mest mulig stillegående? Spillpc jeg vet ikkje om boxed kjøleren til Q6600 er stillegående? Er ikke helt sikker på hovekortet heller? skal jeg kjøpe et middelmådigt lydkort itillegg? Noen som har forslag til oppsettet mitt? Ønsker ikke bruke mer enn 14-15k med skjerm Takker for alle svar Edit: oppdatert link Endret 6. september 2007 av Rassi Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 1. Linken din fungerer ikke. Du har ikke valgt å dele den ut. 2. Ingen boxed-kjølere er spesielt stillegående. 3. Dedikerte lydkort er alltid (hvis ikke du kjøper de aller billigste) bedre, fordi de avlaster prosessor og de gir vanligvis bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 1. Linken din fungerer ikke. Du har ikke valgt å dele den ut.2. Ingen boxed-kjølere er spesielt stillegående. 3. Dedikerte lydkort er alltid (hvis ikke du kjøper de aller billigste) bedre, fordi de avlaster prosessor og de gir vanligvis bedre lydkvalitet. 9437978[/snapback] noen forslag til stillegående kjølere til Q6600? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noctua NH-U12F. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326999 En av de beste du får. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 enig med det ! ellers ser det bra ut ! ville nok valgt noe av det lignende selv , kanskje 4gig ram ? og 1tb plass viss du trenger det da Lenke til kommentar
Largie Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Pcen min er litt "gammel" nå, men du kan sjekke oppsettet mitt her: http://lars.werner.no/wordpress/?p=65 Maskina er stille i Windows og begynner å bråke mer når man spiller (pga viftene øker hastighetene proposjonalt med varmen) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ville ikke kjøpt en prosessor med det effektforbruket til en PC som skal være stillegående. Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 enig med det ! ellers ser det bra ut ! ville nok valgt noe av det lignende selv , kanskje 4gig ram ? og 1tb plass viss du trenger det da 9438316[/snapback] 4 gig ram er det nødvendigt pr idag? Tenkte å kjøre vista, men da må jeg oppgradere til 64-bit utgaven? Jeg har et par harrdisker i den gamle pcen jeg skal sette i denne, men derssom jeg trenger mer plass/ram så er det ikke vanskelig å kjøpe dem i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå