On1Musha Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) jeg ville prøve å ta et bilde som er lik "lykke" i Windows xp Lykke: Lykke2: nå hva synes dere? Endret 6. september 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Velig nice, men tror du der er mulig å photoshop manipulere bakken slik at den blir litt mindre flat, men mer som på lykke? Kansje legge til noe skygge også i bunn EDIT: Tenke seg huset oppå knausen Endret 6. september 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 6. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Velig nice, men tror du der er mulig å photoshop manipulere bakken slik at den blir litt mindre flat, men mer som på lykke? Kansje legge til noe skygge også i bunn EDIT: Tenke seg huset oppå knausen 9437201[/snapback] det går sikkert.. har ikke testa enda.. men jeg likte bilde bra jeg da:P kansje husa skulle vert borte men:P Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Velig nice, men tror du der er mulig å photoshop manipulere bakken slik at den blir litt mindre flat, men mer som på lykke? Kansje legge til noe skygge også i bunn EDIT: Tenke seg huset oppå knausen 9437201[/snapback] det går sikkert.. har ikke testa enda.. men jeg likte bilde bra jeg da:P kansje husa skulle vert borte men:P 9437221[/snapback] neinei, husa var tøffe. Jeg likte det iallefall veldig godt. Endret 6. september 2007 av Aetius Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 6. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 sånn takk tAno16 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Endret 6. september 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Toa Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Du kunne kanskje dratt litt i spakene for å få fram litt sterkere blåfarge og mer kontrast i himmelen. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Artig forslag, som jeg "mekka" litt på: Litt bakkare og berg ala "orginalen" EDIT: ikke seriøst ment, men noen savna litt bakke... /L Endret 6. september 2007 av relsafus Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 6. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 hehe den ble jo stilig Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Måtte prøve å redigere litt på bildet selv også. Bruken av "warp"-funksjonen for å lage en bakketopp kan nok diskuteres, men jeg synes du burde dra litt mer i spakene for å få sukkertøysblå himmel og grønnere gress. Jeg har brukt selective color til det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 For å tøye det enda lengre, slenger jeg opp en versjon med det beste fra to verdener.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 6. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 HAHAHAHA konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå