1915 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) jeg formaterte pcn for 5 dager siden ca!! og så holder jeg på å bruker dvd shrink for å ta backup av ALT av smallville jeg har. har alle sesongene original på plate. platene begynner å bli litt slitt så jeg tenkte jeg må ta backup av det jeg fikk tatt hele sesong 1 og halve sesong av sesong 2. så mitt inni når jeg holder på beggynner pcn å lagge noe sinnsykt. man ser musepekeren er treg å bevege seg :S når jeg trykker på noe tar det langt tid før den reagerer pcn :S hardware: 3 gb ddr2 ram Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz nvidia geforce 7900 gs HK: Asus P5N-E SLI den cpuen fikk jeg for ca 1 og en havl månde siden edit: glemte å skrive at det tar ca 45 minutter å ripper filmer over til pcn. det er 4.5 gb plater. ALLTID har jeg ikke brukt mer enn 15 minutter ;O det er en IDE dvd brenner i pcn. kan det være noe med at den er slitt ? har hatt den i 1 og et halvt år. det er en 16x brenner. den har vell brent ca 3000 plater siden jeg fikk den Endret 6. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Når den begynner å gå tregt kan du trykke CTRL+ALT+DEL og se hvilken prosess som bruker mest CPU-kraft. Eller du kan trykke dette før du vet at PCen vil bli treg, så slipper du at oppgavebehandleren aldri dukker opp (i verste fall). Endret 6. september 2007 av skag1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) dvd shrink bruker 7% av cpuen har prøvd med DVDfab decrypter og den NYESTE nero. men blir samme problemet :S Endret 6. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 edit: har nettopp formatert. og det var ikke dvd rommen som var feil med. var noe feil med windowsen. syntes det var noe fjusk når jeg formaterte for noen dager siden. men nå funker det som det skal men takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå