Becks69 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei Jeg kan ha sett feil men jeg mener jeg så en på bussen hadde et kamera tilkoblet sin 7210. Er det noen som vet om dette er noe å satse på, er det like god kvalitet som du får ved å bruke et innebygget kamera (7650 f.eks) ? :o Noen som vet prisen? og hvor de har dette kameraet? Lenke til kommentar
MobilKongen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Joda, du kan få et nokia-kamera til 7210, og andre farge-nokiaer med kamera-støtte. Vet ikke om det har kommet ut på markedet enda da men.. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er ute på markedet ja. Like god kvalitet som 7650's kamera (kanskje bedre) Men gjeldende telefonprogramvare på Nokia 7210-telefonen støtter ikke sending av bilder med høy kvalitet (som kameraet tar) som MMS. En programvareoppdatering som gjør dette mulig, vil være tilgjengelig i nær fremtid. Les her: http://www.nokia.no/mobiltelefoner/cameraheadset/ for mer info. Lenke til kommentar
MobilKongen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 heh, lurer på om den er kompitabel med min 3510i... lurer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå