Pallantir Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på å kjøpe en eldre 924 fra en butikk, men syns ikke kilometerstand og slitasje står helt i stil med hverandre. Er det noen som vet om det er lett å tukle med kilometerstanden på de bilene? Jeg har stort sett bare erfaring med eldre japanske biler, og de krever stort sett bare et skrujern og en liten tang. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 er det ikke bare 5 siffer på 924? var ihvertfall det på min 77mod... da jeg kjøpte den visst jeg ikke om den var gått 85.000, 185.000, 285.000 osv... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Det kan forklare noe, ja. Kanskje de bare oppga det som sto på telleren? Men var det mulig å skru opp speedometeret og endre kilometerstanden på den du hadde? Eller kanskje du ikke prøvde? Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 tror det er en smal sak å gjøre det, men hva er vitsen når det bare er 5 siffer. enklere å "slå av" 100.000 når du oppgir km.stand. ring til forsikringsselskapet den har vert regget i. kanskje de har noe info... eller trangsynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå