Gå til innhold

The Experience: Billetsystemet er online

Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes! Endelig! Som pollen til Gamer.no helt klart viste så kommer nok folk til å gå MANN AV HUSE for å RIVE TIL SEG DISSE EKSKLUSIVE BILLETTENE!

Ehh, nei takk. :)

9437158[/snapback]

Fint at du har en så positiv innstilling da. :) Pollen hos Gamer.no viser at vi har en jobb å gjøre, helt klart, men vi har også dekket bra mot andre communities som drives på dugnadsbasis. The eXperience 2007 er et arrangement vi ønsker tilby brukerne av Hardware-nettverket, men det skal også inkludere alle andre som liker og delta på liknende arrangementer.

Lenke til kommentar

Da var billetten endelig betalt :) . Hvis jeg skal gi litt kritikk, burde det være mulig å kopiere fra de feltene du får når du klikker "VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER", så du kan lime rett inn i nettbanken. I tillegg burde de utvides litt, hos meg forsvant det siste sifferet i "Message for payee"

Lenke til kommentar

Jeg holder på med Gamerticket opplegget nå, i de sene nattetimer. Dette har dessverre tatt altfor lang tid å ordne, og som ansvarlig for The eXperience 2007 må jeg ta på meg store deler av skylden for det.

Det jeg kan si er at Gamerticket kommer opp snarest mulig, og seatmap vil være oppe i god tid før vi starter. Det har førstepri for oss om dagen.

Når det gjelder Gamerticket, så har det vært mye rykter der. Det er ikke noe eget rom, eller egen sal. Dessverre kan ikke Vallhall Arena gi oss det, men vi skulle gjerne hatt det tilbudet. Det vi ser på er at i stedet for 80x60cm plass, så får man 120x60cm, og så forsøker vi få til litt andre ting der. ;)

Lenke til kommentar

syntes i allefall (som plaster på såret:D) at gamer-ticket kan få egenskapen at man sitter f.eks BAKERST i hallen litt for seg selv, at f.eks 1/3 del av hallen er satt av til folk som skal delta i en av compoene, og at plassene kanskje er satt litt sånn at det ikke er så veldig lett å se motstanderenes skjermer?

f.eks noe skillervegger osv.

1 god grunn for at jeg tenkte meg dit med noen andre var litt pga egen sal med gamere, men det kan fint erstattes som nevnt før: en av holdt del for folk som skal delta i compoen og ikke game public wc3/cs/bf2 whatever=)

Lenke til kommentar
Jeg holder på med Gamerticket opplegget nå, i de sene nattetimer. Dette har dessverre tatt altfor lang tid å ordne, og som ansvarlig for The eXperience 2007 må jeg ta på meg store deler av skylden for det.

Det jeg kan si er at Gamerticket kommer opp snarest mulig, og seatmap vil være oppe i god tid før vi starter. Det har førstepri for oss om dagen.

Når det gjelder Gamerticket, så har det vært mye rykter der. Det er ikke noe eget rom, eller egen sal. Dessverre kan ikke Vallhall Arena gi oss det, men vi skulle gjerne hatt det tilbudet. Det vi ser på er at i stedet for 80x60cm plass, så får man 120x60cm, og så forsøker vi få til litt andre ting der. ;)

9449465[/snapback]

Hva med å bare sette opp slike byggningsgjerder og kle dem med f.eks preseninger? Slik var det i allefall på TG for deler av crewet.

Vi sitter ikke da heeelt for oss selv, men alikevell litt skjermet. Helt bakerst i salen hadde også vært nice :)

Området bør da selvfølgelig være avgrenset, slik at det i det heletatt har noen hensikt.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...