Gå til innhold

Doom 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den alphaen som lå/ligger ute kjører praktisk talt like bra på de høye skjermoppløsningene som de lave, noe som tyder på lite opptimalisering. Det blir nokk bedre når den slippes, men den går nokk ikke på din gamle p3 500Mhz for å si det slik.

:-? Det må isåfall være på maskiner med svak CPU. Ytelsen hos meg går kraftig ned når jeg øker oppløsningen.

Lenke til kommentar
Den alphaen som lå/ligger ute kjører praktisk talt like bra på de høye skjermoppløsningene som de lave, noe som tyder på lite opptimalisering. Det blir nokk bedre når den slippes, men den går nokk ikke på din gamle p3 500Mhz for å si det slik.

:-? Det må isåfall være på maskiner med svak CPU. Ytelsen hos meg går kraftig ned når jeg øker oppløsningen.

Fult mulig det. Har ikke en egen test bench, så jeg gjentokk nok bare noe jeg har lest :-? .

Lenke til kommentar

merket ikke så stor forskjell jeg, samme om jeg valgte 640*480 eller 1024*768, kom aldri over 3 FPS uansett... :cry:

håper seriøst ikke ID software vil svikte alle de som har brukt mye penger på radeom 8500 og GF4 Ti kort, i såfall ville jeg blitt veldig skuffet...

btw: det finnes ingen "demo" av doom3, bare en lekket alpha versjon. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...