Gå til innhold

Fotoutstyr: Hva tar jeg med til syden?


Anbefalte innlegg

Drar til Korfu i morgen tidlig, og jeg lurer på hva jeg skal ta med meg av fotoutstyr. Jeg skal ha med d70n og 17-50 2.8, men jeg er usikker på om jeg skal ta med meg 80-200 og stativet mitt. Benro Kj-2 og c228. Siden dette først og fremst er ferie, er jeg redd for at dette blir for mye å drasse på.

 

EDIT: Moderator har redigert emnetittel.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drar til Korfu i morgen tidlig, og jeg lurer på hva jeg skal ta med meg av fotoutstyr. Jeg skal ha med d70n og 17-50 2.8, men jeg er usikker på om jeg skal ta med meg 80-200 og stativet mitt. Benro Kj-2 og c228. Siden dette først og fremst er ferie, er jeg redd for at dette blir for mye å drasse på.

 

EDIT: Moderator har redigert emnetittel.

9436966[/snapback]

 

trenger du stativ da? tar stor plass desse...

ellers ville eg muligens ha droppa 80-200mm, med mindre du skal på safari/liknande.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig er glad i å fotografere så tar du i alle fall med deg 80-200 mm! Tenk på alle de fotogene gamle skrottene av noen grekere du kan "snikfotografere"! Stativet klarer du deg sikkert uten!

9437183[/snapback]

 

Kjekt med en 200mm til akkurat det formålet magneska nevner her. Kjipt er det jo å drasse den meg seg overalt (og paranoiaen for tyveri som etterhvert oppstår ;))

 

Var nylig på ferie og brukte desidert en vidvinkel og 30mm fastoptikk mest, så 17-50'en din burde holde.

Lenke til kommentar

Personlig tar jeg ikke bilder av ukjente i smug, siden det ikke er lovlig å publisere dem da. Jeg ville neppe valgt noe annet enn normalzoomen, når den er såpass lyssterk. Det er klart at du kan ta enkelte detaljer med langzoomen, men jeg synes ikke det er verdt den ekstra bagasjen. Du vil uansett få mange flotte bilder. Regner med at vi får se noen av dem i kritikken.

God tur.

Mvh PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...