Moskus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Lar dette seg gjøre (for en nybegynner i asp.net)? Brukeren laster en side. Hvert 5. sekund (eller noe slikt) skal det lastes ned et nytt bilde, gjerne uten at siden lastes ned på nytt. Lar det seg gjøre? Jeg prøvde å sette opp en timer (Timers.timer MyTimer) og en filesystemwatcher, og selv om jeg mener jeg satte begge deler opp riktig (men det er jo alltid et spørsmål ), så får jeg det ikke til... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da må du i så fall til med javascript / AJAX Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Kjipt. Det kan jeg ikke litt om engang. Hva er da den beste .NET-måten å få siden til å "refreshe" på? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan jo "jukse litt" og legge bare selve bildet i en iframe som refresher. <meta http-equiv="refresh" content="5" /> Hehe. Det er strengt tatt den beste måten Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Går som det griner! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Evt. går SÅ det griner Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Bah! Jeg skriver nå iallfall ikke "sørvis"... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha; svært enig, Moskus. "Sørvis" er ekkelt. Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 <script language="javascript"> var tid; function oppdaterbilde() { document.images["bilde"].src = "etnyttbilde"; tid = setTimeout(oppdaterbilde, 5000); } </script> perhaps? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror han allerede har løst det Men vil ikke den funksjonen din opprette en hel haug med timere? Holder kanskje med en. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette holder: <script language="javascript"> setTimeout("document.images['bilde'].src = 'etnyttbilde';", 5000); </script> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå