Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jaja, da var Kuga offisiell. Hva synes folket? Personlig må jeg si meg skuffet. Meget skuffet. Det "hullet" under frontlyktene gjorde at det hele så ut som om det kunne kommet fra en koreansk bil hvis navn begynner med dobbel-s. Ellers var det greit eksteriørt. MEN, for et interiør da, mann! Rattet er tatt fra den gamle Mondeo, og hele dashbordet generelt oser forrige generasjons Ford. Et klart tilbakesteg fra S-Max og Mondeo. Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. september 2007 av OML Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Tja... Største ankepunktet mitt er navnet. De av dere fra Rogaland vil forstå hva jeg mener. Syntes ikke interiøret var det verste (men så er ikke jeg bortskjemt med flotte dashboards til vanlig heller), kanskje litt kjedelig eksteriørt m.t.p bildene jeg tidligere har sett fra messer rundt forbi. Men det må vel forventes... Kan sikkert bli tøff denne også med diverse ekstrautstyr. Endret 6. september 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Skjønner hvor du vil hen med navnet, ja Kan også minne om en fornying av Cougar, som er en tidligere modell fra Ford. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bakenden minte meg veldig mye om Tribicia B9 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Synes hele bilen virket veldig "koreansk", uten at jeg klarer å trekke ut noe spesielt. Interiøret så ganske digg ut, men likte ikke de Biltema-aktige røde "pinstripesene". Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det blir nok ingen Kuga på meg, den ser liten og spak ut. Som en Golf. Venter heller på XC 60. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dette var ikke noe særlig nei. Synes ford har hatt en fin utvikling en stund, men dette var et lite sidesprang. Reiser ikke pulsen hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Var spesiell men ikke noen positiv forstand.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå