Hellemyr Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Ble nettopp kasta ut av timen for å ikke ha bok med med, greit nok. Men læreren har skrevet anmerkning på meg og gitt meg 2 timer fravær. Kan hun gjøre dette, anmerkning og fravær? Går på yrkeskole. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du ble gitt fravær for timer du har vært på skolen? O_o Det hørtes veldig feil ut. Jeg hadde tatt det opp med rådgiver. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan vel ikke bli kastet ut av timen for ikke a ha med bok? :o Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Anmerkning kan du nok få, bare læreren er idiot nok, men hun har ingen rett til å kaste deg ut å gi deg fravær. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 rart!! har skjedd noen ganger med noen jeg kjenner, men de er i tillegg frekke, kommer aldri tidsnok, og glemmer boka hele tiden. Så hvis du ikke pleier å glemme boka, og gjør noe i timene, så synes jeg læreren din rett og slett er et rasshøl! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Å glemme boka et par ganger er greit, men hvis du gjør dette ofte så har du ikke noe å gjøre i timen. Så hvis dette er første gangen din så er læreren din ganske streng, da får du bare dra ydmyk til henne og si at du glemte boka og at du synes at å gi deg 2 timer fravær var strengt. Så kan du legge til at du aldri skal gjøre det igjen. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei. Komme uten bok til timen er jo ellers dumt. Tror faktisk læreren har rett til dette så lenge han/henne mener du ikke har mulighet til å henge med i undervisningen uten bok. Vist dette er engangstilfelle så er det jo relativt idiotisk av læreren, men har det skjedd ofte at det er forglemmelser, så skjønner jeg han/henne. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Anmerkning kan du få, men fravær blir helt feil. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan vel levere inn en klage, men det kan jo lett bli til at man scorer negative poeng med læreren. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ja, det hjelper ikke så mye å klagge heller! de jævlene ... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Faen for en dritt av en lærer, skriv en lang fin klage. Fin paragrafer og alt, og gjør det skriftelig. Lever den til rektor selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå