TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Heisann, fikk da beskjed av pappa at jeg ikke burde kjøpe meg tV alikvel, litt små teit da jeg akkurat har kjøpt meg soffa til 4000kr og bord osv. Men da tenker jeg, han sa det koster 3000kr i året for å få 1 tv _ekstra_ i huset, altså 2 TV-er ialt da. Kan umulig være så dyrt for å se på reklame ? Lenke til kommentar
tevgyrt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Heisann, fikk da beskjed av pappa at jeg ikke burde kjøpe meg tV alikvel, litt små teit da jeg akkurat har kjøpt meg soffa til 4000kr og bord osv. Men da tenker jeg, han sa det koster 3000kr i året for å få 1 tv _ekstra_ i huset, altså 2 TV-er ialt da. Kan umulig være så dyrt for å se på reklame ? 9436655[/snapback] Nei, det er nok ikke så dyrt. Prisen på ett abonnement er riktignok ca 3000, men på TV nr. 2 får man rabatt, slik at ekstrakostnaden blir ca 900 kr. Se rikstv.no (Eller du kan droppe abonnement og se NRK1-3 og TV2 helt gratis) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er bare dekoderen du trenger ekstra regner jeg med, og disse koster ikke stort allerede den dag i dag, og vil jo synke forløpende i pris. I tillegg så er det jo lenge igjen til de kutter det analoge bakkenettet, så du det er ikke noen grunn til å ikke kjøpe TV nå. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dekoderen koster kr. 999 i engangsbeløp på Elkjøp (vil sikkert falle mer i pris i stedet for å stige). Det gir NRK1,NRK2,NRK3 og 13 radiokanaler og TV2. Dvs. 1 ekstra TV kanal og mange ekstremt mange flere radio kanaler i forhold til det som mottas analogt. Sikkert mange som tror at man må abbonere på RiksTV pakken men det er jo ikke riktig. Det må man kun dersom man er interessert i en større kanalpakke med betaltv kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå