Naranek Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vet ikke om det er noen som selger spiker og denslags, ihvertfall til forbrukere. Amazon.com gjorde det før, men skjønte fort at det var litt upraktisk mtp. frakt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nystekte vafler har jeg til gode å se solgt på internett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Grøt. 9509998[/snapback] Du får kjøpt dagligvarer på nettet så grøt burde være null problem. Fjordland har et par alternativer Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nystekte vafler har jeg til gode å se solgt på internett. 9466312[/snapback] men vaffel røre kan du sikkert skaffe på nettet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vet ikke om det er noen som selger spiker og denslags, ihvertfall til forbrukere. Amazon.com gjorde det før, men skjønte fort at det var litt upraktisk mtp. frakt. 9444482[/snapback] http://www.biltema.no/products/productlist.asp?iSecId=577 Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Biltema sender ikke, man kan bare lage handlelister som man skriver ut og tar med seg til en Biltemabutikk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Stemmer, glemte det jeg. Her da Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har ikke sjekket disse ut, bare slenger ut noen forslag. Jeg regner med poenget er at man ikke kan legge dem i en handlekurv, klikke bestill, skrive kortnummer og vente på posten. Om man finner priser på nettet, men man må ringe for å bestille er ikke varen kjøpt på interenett. -Maling til å male huset med -Sigaretter/Alkohol (dette går kanskje ikke i Norge pga lov?) -Dyr -Tilhenger -Prostituerte (ikke i norge regner jeg med, helt sikekrt i utlandet. Men igjen dette med lovlighet) -Kopi av nøklene dine -Busskort Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vet ikke om det er noen som selger spiker og denslags, ihvertfall til forbrukere. Amazon.com gjorde det før, men skjønte fort at det var litt upraktisk mtp. frakt. 9444482[/snapback] http://www.biltema.no/products/productlist.asp?iSecId=577 9511833[/snapback] Som Naranek sier, så sender dessverre ikke Biltema på postordre lenger. Spiker etc. får du imidlertid kjøpt på nett hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 9512726[/snapback] -Sigaretter/Alkohol (dette går kanskje ikke i Norge pga lov?) Vet folk som har fått tilsendt dette jo. Ikke lov men det er ikke alle som følger loven vet du -Dyr Se litt rundt på finn.no du -Prostituerte (ikke i norge regner jeg med, helt sikekrt i utlandet. Men igjen dette med lovlighet) Finnes tilogmed en norsk side hvor du kan gjøre dette. -Busskort Enkelte buss-selskap benytter seg av samme løsning som billettservice. Altså at du kan bestille på nettet og hente på posten/narvesen. (mener jeg å huske) Resten vet jeg ikke med... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 -Maling til å male huset med -Sigaretter/Alkohol (dette går kanskje ikke i Norge pga lov?) -Dyr -Tilhenger -Prostituerte (ikke i norge regner jeg med, helt sikekrt i utlandet. Men igjen dette med lovlighet) -Kopi av nøklene dine -Busskort 9512726[/snapback] Da har jeg slengt inn linker til eksempelbutikker for alt jeg kunne finne i farten. Husmaling var det heller vrient å finne, men du skal ikke se bort fra at det er å få tak i over nett. Prostituerte nevnte l4r5 noe om. Kopi av nøklene dine er vel heller urimelig å forlange? Det går nok an å bestille kopier av standardiserte nøkler rundtomkring. Angående dyr, så planlegger Tropehagen Zoo å åpne nettbutikk, men inntil videre får man klare seg med Finn.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kjærlighet. 9525413[/snapback] Ting som ikke kan kjøpes uansett teller ikke IMHO Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 får man de fleste dagvlegvarer på nett nå? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hos www.retthjem.no for du mye dagligvarer. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kjærlighet. 9525413[/snapback] Ting som ikke kan kjøpes uansett teller ikke IMHO 9525495[/snapback] Det var en spøk basert på "Du kan kjøpe mye, man aldri kjærlighet blablabla." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forsåvidt så kan man jo kjøpe kjærlighet også. Man kan nemlig kjøpe kontakt-annonser. Og det KAN bli kjærlighet ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå