Gå til innhold

Finnes det noe man ikke får kjøpt på internett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondomer for man da bestillt?

Kunne det før tror jeg

Joda, men brukte kondomer?

Jaja, hvem vet – kanskje det finnes?

:blush:

9436899[/snapback]

jeg kan sikkert bruke en, og kaste den i en konvolutt og sende den til deg i postoppkrav. Da har du ivvertfall kjøpt en ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Teknisk sett kan man kjøpe seg frihet på nett ved å gå inn i en virtuell virkelighet, så prinsipielt kan en slave virtuelt være en konge...

Våpen av alle slag er også til salgs, selv om enkelte nettsider som tanksforsale viser seg å være fake.

skal man kjøpe slike ting står det at kjøper er ansvarlig for å handle innenfor det enkelte lands lover og regler men det er jo ingen egentlig kontroll utover beslag i tollen.

Det eneste jeg tenker på som ikke kan kjøpes på nett er anonymitet.

IRL så kan man kutte alle bånd til smafunnet og bo i en hytte uten strøm langt ute i ødemarken, og man er dermed rimelig sikker på å være anonym.

På nettet etterlater man seg elektroniske spor som kan spores, så hvis man vil være anonym så kan man ikke være det på nett.

Lenke til kommentar
vel, om du kaller parafin for huset for bensin, eller diesel for gårsbruket, så høyst sannsynlig ja.

9439979[/snapback]

Så lenge du har en beholder av en viss størrelse å lagre drivstoffet på, så kan du bestille fra f.eks. Statoil sine nettsider, ja. (i alle fall diesel og parafin, men tilsynelatende ikke bensin.) Men det er mulig tankbilsjåføren blir litt sur om du bestiller bare 50 liter diesel for å fylle på bilen...

Edit: la til link.

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Verdighet kan vel også kjøpes på nettet, ihvertfall det at andre oppfatter en person som verdig.

Teknisk sett kan man bestille hva som helst av forbruksvarer, til nød kan man få det levert av en taxisjåfør så om noen vil bestile 50 liter bensin på nettet kan man sikkert sende en mail til et taxiselskap og be dem kjøre innom en bensinstasjon og tanke opp 50 liter bensin på en kanne eller to og levere det på døren til deg.

Om så er kan du får dem til å kjøre ti turer og tanke 5 liter hver gang på en 5 literskanne.

Det som irriterer meg er hvor lang tid det skal ta å bestille ting IRL.

Måtte for eksempel vente FEM MÅNEDER på at telenor skulle slippe til min internettleverandør på internett, og da var absolutt alt klart i alle FEM MÅNEDENE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...