Gå til innhold

spll pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du ut etter hastighet...velger du pentium, er du ute etter treighet...velger du AMD, de nyeste AMD og P4 er omtrent like gode i spill.

Herregud, dummeste jeg har hørt. Det du sier er at en xp 1700B er en treig cpu ? :lol:

Ja det er det jeg mener!!!
Lenke til kommentar
Er du ut etter hastighet...velger du pentium, er du ute etter treighet...velger du AMD, de nyeste AMD og P4 er omtrent like gode i spill.

huff dette er flaut. AMD og Intel er gode på hvert sitt område, og ingen er bedre enn den andre. Kan vi please slippe en ny Intel/Amd debatt? :shrug:

Lenke til kommentar

omg, noe av det mest noob jeg har sett på lenge. Syns du virker litt som en klyse?? ALLE vet at AMD er best med pris/ytelse da.... (på de litt eldre CPU'ene ihvertfall)

8-9000 får du mye PC for. Spørs om du skal ha HDD... (-1000kr.) Vi sier du skal ha det, og har 8000k igjen.

Radeon 9500 kan vel ikke koste mer enn 1500kr? mod det om til et 9700 :) AMD athlon XP 2100+ til 800kr er jo et bra kjøp..... Nforce2 kort til ca 1200kr. (da er vi på 2000kr av 8000) Da kan du jo velge og vrake i RAM. lås opp CPU og kjør HØY FSB! ca. 1200 i ram.... 512MB.... Nja trenger du no mer? swiftec ribbe og vifte til ca 550kr.. da er vi på 3800kr for en genial PC.......... Du kan bruke resten av penga til en Barton når den kommer ;)

Nja.. vil si det er et bra PC kjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...