Gå til innhold

MSI 745 ultra socet A på win. ME

Loki

Anbefalte innlegg

Hei

Noen der ute som har et lignende kort og vert ute for dette:??

For å boote maskinen må jeg først slå på en gang, da ser det ut til at den ikke får startet vga, skjermen er sort men resten snurrer...

slår av og på igjen og allt er vakkert?!!!!

Har herja med bios og settinger men det vil ikke...

Hadde samme problemet en gang tideligere men da "forsvant" det etterhvert, husker ikke hva det var eller om det bare forsvant av seg selv.

:evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey, du har altfor stor avatar! take it down please. Maks er 50*50!§

Problemet ligger kanskje i noen drivere osv.. Kunne du ikke prøvd å flashe bios for å sjekke om dette funker? eller kan du også ta ut en ting etter den andre for å sjekke om det er noen enheter som gjør at pc'en din blir ustabil enkelte ganger!

Lenke til kommentar

Hei

Takk til divxdude, divx rules :woot:

Avataren min ble sensurert bort tydeligvis....Var den bare for stor eller er det ikke lov å velge en selv, forumet tilbyr såvidt jeg ser ingen, mindre problem. :lol:

Tenkte at løsningen må ligge i skjermkort/drivere, bruker creative gf4 mx420, har lagt merke til at både microsoft update og MSI live update har erstattet creative sine med en de må ha fått fra Nvidia, eller sine egne?

En oppdat. fra msi til sis agp port vil ikke innstallere i det hele tatt, og creativekortet blir identifisert som et msi kort.

Som en linux wannabe og litt kunnskap om nvidia i den sammenheng, så vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om dette.... :grumpy:

Nå får vi se om ikke vi kan få lura til dette :D

Nå har jeg også et Aopen ak75, kanskje det vil være et bedre valg..... Det har vi nå tenkt å finne ut av :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...