leifeinar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ja enkelt og greit spørsmål..... er vel noen som har denne nå. skulle jo tro at på 650 rpm så var det ganske stille... eller? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...1BB&mcat=15s601 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det står under i en bruker annbefaling at den er nærmest lydløs og er levert med viftestyring, skulle vell si sitt det. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 den så jeg ikke... takker. skal gjøre en liten casemod på m-atx Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hehe, stilig! Skal ha meg en sånn vifte selv ved neste bestilling. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 ja det var litt stilig... skal poste hva jeg synest om den Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 den kan lage mye støy hvis du ikke har stør på hvem vifter som går ut og inn.. lag et system la det bli gjennomtrekk i pcen.. hvis du ikke har det er det ikke noe vitsi... men hvis du gjør det rikktig lager den ikke noe lyd og gir luft som hell Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 det er egentlig av den grunnen ar jeg skal ha den. har 2 stk 12cm + skjermkortet som drar ut luft, og ingenting som putter inn. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er min erfaring at man bør ha større inndrag på vifter enn utlufting. På den måten kan man legge filter på viftene som trekker inn luft og unngå at kabinette fylles med støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå