Gå til innhold

iPod nano, noen spm

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg den nye iPod nanoen.

Men jeg lurer hvordan batteri levetiden på denne er, og om batteriet holder lenge med tanke på om det blir fort slitt å begynner å bli dårligt?

Det er sånn med ipod at betteriet ikke går å bytte ut. Må sende den inn får å kunne bytte batteriet på den?

Ser at den nye nanoen kan spille film. Hvordan codeks kan jeg se på den?

Den gamle nanoen har jo vært på markede en stund nå, hvordan er batteriet på denne etter 1år med bruk?

Og jeg lurer på om det finnes noe bilde som sammenligner størrelsen på den nye nanoen å den gamle, for jeg leste den nye har blitt mindre.

Her er et bilde av den nye nanoen

Er folk fornøyde med sin ipod eller burde jeg heller kjøpe Creative Zen Vision:M? Selvom den er "stor og stygg."

OT: Synes den gamle nanoen er en del finere enn den nye, men er jo litt morro å kunne se film på den da. Å de blir jo å koste det samme? + at den nye er mindre :p

Endret av haagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Batteriet på den nye Nano'en skal iflg Apples hjemmesider holde 22 timer til musikk og 5 til video.

9436147[/snapback]

Det høres jo ganske greit ut det. Noen som vet hva betteriet på Creative Zen Vision:M holder? Er denne Creative Zen Vision:M jeg tenker på her

Lurer også på om jeg bare kan spille mp3filer som er kjøpt med iTunes på ipoden, eller kan jeg fylle på hvordan som helst mp3 filer på den?

Endret av haagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...