jonag Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har installert ASUS CRW-4012A på min PC. Dette gikk helt fint, og Nero 5.5 som fulgte med fungerer også flott. Det synes som jeg får brent CD også, men problemet er at det blir ikke noe resultat(tom CD etter brenning). Jeg har sikkert gjort en elementær feil, men hvilken? Kan noen hjelpe meg? joners Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sikker på at du ikke har "test" brent en cd?Er egen instilling i Nero for det Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 høres ut som du har valgt å "simulere" brenningen ja.. Lenke til kommentar
jonag Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Det er ikke (simulering/testbrenning) som er årsaken - jeg følger i alle fall samme prosedyre som jeg har gjort med Plextor-brennere som jeg bruker. Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har samme brenner og bruker Nero 5.5.7.5, det går helt problemfritt. Er du sikker på at du ikke har merket av feil i en eller annen meny? Jeg ville ha dobbelsjekket det først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå