Gå til innhold

Amentio eller Pcutstyr?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha 3 komponenter

- skjermkort (8800 GTS 640MB)

- gps mottaker

- crucial ballistix minne

Jeg har funnet 2 forskjellige oppsett hvor Amentio og Pcutstyr kommer billigst ut.

Pcutstyr kommer 300,- dyrere ut enn Amentio fordi skjermkortet er et ferdigklokket utgave.

Hvilken av disse butikkene burde man bestille hos? Egentlig trenger jeg ikke et ferdig OC'et GTS siden jeg kan klokke selv, men hvis Amentio er dårlig vil jeg ikke kjøpe derfra.

Noen som har hatt angrerett saker med disse og fått inntrykk av den servicen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt deler hos begge. Nå er det et par år siden jeg bestilte fra pcutstyr, så jeg vet ikke om de har blitt bedre eller dårligere. Har ikke hatt problemer med noen av butikkene, og fått varene i løpet av 2 - 5 dager (oppkrav). For meg er de like gode.

Lenke til kommentar

Kort sagt så tilbyr Pcutstyr flere betalingsmåter og leveringsmåter. Amentio har eks. ikke postoppkrav.

Pcutystyr sender alt fra sin butikk, men har 1 dag ekstra levering fordi de får alt sendt til seg fra andre leverandører i Norge og pakker alt til et kolli og sender til deg. Aldri opplevd noe rart selv.

Amentio lar de andre leverandørene sende direkte til deg, noe som betyr at du kan få mange kolli til forskjellig tid og på forskjellig måte.

Eks. fikk jeg en leveranse hvor en del ble levert på døren hjemme når jeg var på jobb, ikke bra. Varen gikk tilbake til DHL sentralen og derfra tilbake til Amentio, bare surr. Jeg har også opplevd å ikke få et kolli i en bestilling hvor den var betalt. En 4-in-3 stacker device, jeg fikk heller ikke svar når jeg etterlyste den per mail til kundeservice.

Men det jeg er lurer mest på er om noen har opplevd spesielle ting eller vet hvordan begge fungerer på angrerett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Pc utstyr er lynkjappe med leveringer.. Jau de er faktisk den kjappeste leverandøren vil jeg nå si!

9436413[/snapback]

Ville nok valgt Amentio, hvis pris er viktig, de er nok like på service. Og si at PCUtstyr er den kjappeste ville jeg ikke sagt, selv brukte NetShop 1 dag fra Sandefjord via Oslo til Drammen og til mitt lokale postkontor.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Har nå brukt Pcutstyr en god stund og lagt igjen så alt for mange kroner der.

De har alltid vært relativt kjape, brukbare priser og har aldri hatt noen som helst problemer med service.

Har brukt både angrerett og garanti et par ganger, uten prob. Eneste er at garanti saker av og til tar litt lang tid, da de sender varen til produsent/leverandør som så tester produktet osv.. Men aldri noe prob å få ordnet ting

Kan anbefale pcutstyr på det sterkeste. :thumbup:

En ting som gir de pluss i boka mi er at jeg kjører forbi lageret til og fra jobb hver dag, så det ar bare å svippe innom for å hente tingene. Slipper litt fraktkostnater, går fortere og posten får ikke muligheten til å maltrakte pakkene mine..

Og Nei, jeg jobber ikke for pcutstyr :D

Taleg

Endret av taleg
Lenke til kommentar
Jeg har samme erfaringer som taleg - og kjører også forbi der hver dag.

9436627[/snapback]

Jeg har også bra erfaringer med pcutstyr. Eneste er at websidene deres er dårlige. Så jeg bruker komplett for og finne varene også søker jeg på produktnummer etterpå hos pcutstyr. De kommer somregel et par 100 lapper under komplett i pris også. Ja også er det fint og kunne kjøre og hente varene da.

Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...