medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg har tynt hår med litt lengde, jeg har prøvd så mye av hårvokser att jeg er lei av og prøve. Jeg har kjøpt en billig gele fra Rema 1000, Got2b heter den, den funket bra. Spørsmålet er, hva er den hardeste hårvoksen? Endret 6. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hva er det du prøver å få til med håret ditt da? Voks blir aldri "sterk", altså den vil aldri kunne erstatte f.eks. en sykkelhjelm. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg tror neppe han mener "sterkt" som i "hard", som er det en sykkelhjelm er. Spørsmålet er nok hvilken hårgele som holder håret på plass i forskjellige former. Noe jeg ikke vet noe om Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hva er det du prøver å få til med håret ditt da?Voks blir aldri "sterk", altså den vil aldri kunne erstatte f.eks. en sykkelhjelm. 9435960[/snapback] uhh.. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Dax er det sterkeste, men også den dårligste. Konsistensen er som Swix Rød og gjør det tilnærmet umulig å vaske det ut av håret. Bruker du Dax kan du løpe gjennom en tornado uten at sveisen tar skade av det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Dax er det sterkeste, men også den dårligste. Konsistensen er som Swix Rød og gjør det tilnærmet umulig å vaske det ut av håret. Bruker du Dax kan du løpe gjennom en tornado uten at sveisen tar skade av det. 9436033[/snapback] Har blitt advart mot Dax mange ganger, men kanske jeg skall prøve den? Hvor selges den? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Hennes og Mauritz har den, tror jeg. Men pass deg, jeg overdriver ikke når jeg sier at det blir som å smøre Swix Rød i håret. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 hvilken hårgele 9436004[/snapback] Trodde han spurte etter voks jeg. Og da trodde jeg at han også blander, sånn som du nettopp gjorde. Denne bruker jeg, og trives ganske greit med den, på siden står det også stylingtips, kan være greit å merke seg. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Har den voksen selv BeFs, og den funker ikke for fem flate øre.. Jeg har prøvet mange hårvokser men den der slår dem alle:/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Denne da? Men, igjen, hva vil du oppnå med ditt hår? Endret 5. september 2007 av BeFs Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Har prøvd de fleste voksene fra Renati også, funker dårlig desverre.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 DAX er noe av det VERSTE du kan kjøpe ! måtte bruke salo for å få det ut av håret.. brukte drit lang tid på å få det ut.. møkka voks. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Sterkeste og beste jeg har brukt: Sebastian CrudeClay Men ikke bruk den hverdag da det kan lukte litt over tid og som nevnt over må litt zalo til for å få ut. Den er også helt matt, så det ser litt ut som om du bare har stått opp og håret ditt ble sånn. AKIRA Endret 6. september 2007 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hvilken sjampo bruker folket? Jeg har selv brukt DAX rød, og hadde ingen problemer med å få det ut. Jeg brukte plasthansker for å få den oppi håret da Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Har du tjukkt hår så er nesten dax wax den enste løsningen.. Bruker den selv og ahr ikke problemer med å få den ut og i verste fall så har du zalo ^^ Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Tecni.Art Clay er definitivt den hardeste voksen jeg har prøvd. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Svaret på din problemstilling er kort og greit: D-A-X! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Tror nok det holder bedre enn det meste, ja :!: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hennes og Mauritz har den, tror jeg. Men pass deg, jeg overdriver ikke når jeg sier at det blir som å smøre Swix Rød i håret. 9436059[/snapback] Nei, det var faktisk en genial sammenligning Dax bør ihvertfall ikke brukes, hvis du ikke vil bli enda tynnere i håret. Kan anbefale Gel & Wax fra HM. Den gråe boksen med svart lokk. Den andre boksen mistet ihvertfall jeg hår av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå