Rubex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei Etter feil valg av utdannelse dette året, vurderer jeg nå et raskt alternativ så jeg slipper å kaste bort årene. Jeg tenker å begynne på Bygg- og anleggsteknikk Vg1 hos www.nki.no så her kommer et par spørsmål: - Er det noen som har erfraring fra NKI? Hvordan er disse nettstudiene? - Har gymnas fra før, trenger jeg da å ta om igjen teorifagene som inngår i studiet? (Var noen forskjellige navn på fagene hos NKI sammenlignet med når jeg gikk på gymnas. F.Eks. "Engelsk, Bygg og anleggsteknikk Vg1" på NKI, menst på gymnas hadde jeg 3år med vanlig engelsk. Er fagene de samme?) - Er det vanskeligere å få læreplass(mindre attraktivt) når man har tatt utdannelsen som privantist? Det er vel en del praktiske øvelser på en vg skole når man tar dette studiet. NKI tilbyr ikke noe praktisk. - For å være sikker; VG1 er det samme som det som hette GK før i tiden? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå