athorb Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg og et par kompiser leker med tanken på å ta et år i Hawaii, og i den anledning lurer jeg på om noen har noen gode råd, kunnskap om flyttebyråer, hvordan man bør gå fram for å skaffe seg jobb og bolig der borte, o.l? Alle råd og info tas imot med takk Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg og et par kompiser leker med tanken på å ta et år i Hawaii, og i den anledning lurer jeg på om noen har noen gode råd, kunnskap om flyttebyråer, hvordan man bør gå fram for å skaffe seg jobb og bolig der borte, o.l? Alle råd og info tas imot med takk 9435870[/snapback] For å få jobbe i USA må du overbevise amerikanske myndighter at det ikke finnes ett eneste menneske med amerikansk statsborgerskap som kan gjøre den samme jobben som deg...så lykke til. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For å få jobbe i USA må du overbevise amerikanske myndighter at det ikke finnes ett eneste menneske med amerikansk statsborgerskap som kan gjøre den samme jobben som deg...så lykke til. 9436398[/snapback] Eller man kan starte en avdeling av et norsk foretak i statene... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Australia er visst mye enklere... og du kan finne lignende klima der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå