carl-kr. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hei! er ute etter lerret med str 270x175 men vet ikke hvor jeg skal kjøpe... noen som har tips? har ikke lyst til å kjøpe noe voldsomt dyrt. har vent meg til bildet med denne størrelsen på stue veggen,så det vil bli nedtur å kjøpe noe mindre en dette.. noen linker? mvh carl Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du finner lerret på prisguide.no Endret 5. september 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du skriver ikke hvilken type lerret du er ute etter, men det finnes jo flere alternativer, f.eks. dette. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 DreamScreen. Billig og bra kvalitet. Fåes som rammelerret, manuel "rullgardin", motorisert, og tab-tensioned, i hvit eller grå (gain 1). Har du DLP eller LCD projektor? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 jeg tenker da på manuell rullegardin Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bare vær oppmerksom på at ramme definitivt er å foretrekke foran vanlig nedtrekk hvis du har plass til det. Vanlig nedtrekk vil med stor sannsynlighet få en del bølger i duken, og det er vanvittig irriterende. Alternativet hvis man ikke har plass til ramme (det har ikke jeg), og heller ikke vil ha bølger er tab tension. Ulempen er at det er dyrere. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 kan ikke ha ramme.. orker ikke ø løfte 42" eren ned på golvet hver gang jeg skal se på lerretet. planen var en gardin som jeg bare trakk ned like forran tven. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 TV på samme vegg var mitt problem også. Bølger var uaktuelt, så da var det bare å punge ut for TT. Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva er "tab tension" (ved direkte oversettelse burde dette bli noe sånt som "strukket/oppspent merkelapp" ;-) ) Man vil vel unngå strekkmerker i lerretet om man bruker motorisert også? Hva er å foretrekke? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tab tension har tråder i sidene som er festet til en stang nederst. Dette strammer og holder det fritt for bølger. Og siden et bilde visstnok sier mer enn tusen ord: http://www.dreamscreen.no/images/prod-tab-tens-1.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå